اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه کرامت صورت گرفت

یتیم‌نوازی مسئولان شهرستان دنا برای20 خانواده یتیم کمیته امداد

رئیس کمیته امداد شهرستان دنا از یتیم‌نوازی مسئولان شهرستان دنا در دهه کرامت برای20 خانواده یتیم این نهاد خبر داد.

یتیم‌نوازی مسئولان شهرستان دنا برای20 خانواده یتیم کمیته امداد

مجتبی امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت از دیدار و سرکشی مسئولیان کمیته امداد امام خمینی شهرستان دنا از خانواده‌های ایتام و بی‌سرپرست تحت حمایت خبر داد و گفت: هدف از این دیدار آشنایی با مشکلات جامعه هدف بود تا بتوان با برنامه‌ریزی آن‌ها را برطرف کرد.

وی به برنامه‌های اجرایی این نهاد حمایتی اشاره کرد و گفت: دیدار و سرکشی مسئولان این نهاد به منظور بررسی مشکلات معیشتی خانواده‌های ایتام و بی‌سرپرست صورت گرفت که انتظار می‌رود مسئولان نهادها و دیگر سازمان‌ها همکاری لازم برای رفع مشکلات جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی داشته باشند.

مدیر کمیته امداد شهرستان دنا ادامه داد: در دهه کرامت مسئولان کمیته امداد امام خمینی این شهرستان از 20 خانواده از ایتام تحت حمایت در تعدادی از روستاهای بخش پاتاوه سرکشی کردند تا از نزدیک جویای حال و مشکلات آن‌ها باشند.

امینی اظهار داشت: در این دیدارها مشکلات مسکن، معیشتی، بهداشتی و درمانی خانواده‌های ایتام تحت حمایت از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی اتخاذ شد.

وی با بیان این‌که کمیته امداد امام خمینی سعی بر محرومیت‌زدایی دارد، تصریح کرد: تلاش ما این است که در اسرع وقت نسبت به حل و فصل مشکلات مددجویان اقدام و خدمات مختلف مورد نیاز و ضروری را به آن‌ها ارائه می‌کنیم.

انتهای پیام/82011/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول