اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان:

عملکرد برخی ارگان‌های دولتی در هفته دفاع مقدس مورد انتقاد است

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان در بازدید از دهکده دفاع مقدس گفت: عملکرد برخی ارگان‌های دولتی در هفته دفاع مقدس مورد انتقاد است.

عملکرد برخی ارگان‌های دولتی در هفته دفاع مقدس مورد انتقاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری بسیج اصفهان، احمد جمشیدی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان در بازدید از دهکده دفاع مقدس گفت: واقعاً نمی‌دانم چگونه استقبال مردم عزیزمان را وصف کنم. حضور مردم در دهکده دفاع مقدس بی‌نظیر و ستودنی است.

وی با اشاره به حضور متفاوت ارگان‌ها و ادارات در برپایی دهکده دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: باید از تلاش‌های پررونق و پررنگ مجموعه سپاه استان تقدیر و تشکر کرد، سپاه صاحب‌الزمان(عج) از روزهای آغازین  برپایی دهکده دفاع مقدس تلاش بسیار زیادی را انجام داده است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان با انتقاد از فعالیت برخی از ارگان‌ها، بیان داشت: کمیته ارزیابی ما در استانداری، عملکرد ارگان‌ها را تا هفته آینده بررسی خواهد کرد و نتایج به تمامی ارگان‌های مسئول اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به مصوبات کمیته پشتیانی این دهکده، عنوان کرد: ما به عنوان مسئول پشتیبانی نمایشگاه وظیفه داریم از اقدامات صورت گرفته در دهکده حمایت کنیم و به محض وصول اعتبارات فرهنگی به استانداری، حمایت‌های خود را از این فعالیت‌ها دریغ نخواهیم کرد.

جمشیدی در پایان با توجه به استقبال بی نظیر مردم و وجود برخی از مشکلات، گفت: قصد داریم دبیرخانه این نمایشگاه را به صورت دائمی در اداره‌کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس راه‌اندازی کنیم تا با آسیب‌شناسی فعالیت‌های امسال و برگزاری جلسات ماهیانه مشکلات را رفع کنیم و به حول و قوه الهی سال آینده نمایشگاهی بی‌نظیر رقم بخورد. 

انتهای پیام/2301/ذ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول