اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس صورت گرفت

دیدار ملی‌پوشان تکواندو با جانباز دوران دفاع مقدس

همزمان با هفته دفاع مقدس ملی‌پوشان تیم تکواندوی کشورمان با ناصر دستاری جانباز دوران دفاع مقدس دیدار کردند.

دیدار ملی‌پوشان تکواندو با جانباز دوران دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این دیدار که عصر امروز و در منزل جانباز پرافتخار دوران دفاع مقدس ناصر دستاری برگزار شد، این جانباز والامقام گفت: حضور تیم ملی تکواندو می‌تواند انگیزه‌های تکواندوکاران جوان استان اردبیل را افزایش دهد.

رئیس هئیت تکواندو استان با اشاره به سابقه دعوتش به اردوهای تیم ملی افزود: حضور در تیم‌های ملی فرصتی برای کسب افتخار برای میهن اسلامی و اهتزاز پرچم کشورمان در عرصه‌های بین‌المللی است.

این جانباز ارزشمند دفاع مقدس تصریح کرد: شرایط اقلیمی اردبیل، تلاش دست‌اندرکاران هیئت استان و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان در فراهم کردن امکانات و تجهیزات عواملی است که امیدواریم موجب تقویت ملی‌پوشان شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرمربی تیم تکواندوی کشورمان نیز در این دیدار خاطر نشان کرد: برای ما افتخار است که در شهر اردبیل و با رئیس هیئت تکواندو که خود از دلاور مردان عرصه ایثار و شهادت است، دیدار می‌کنیم که این دیدار به عنوان یک حرکت معنوی و ارزشی دارای اهمیت بوده و به ارتقای جایگاه و منزلت ارزشی و معنوی تکواندوکاران ما کمک می‌کند.

مرتضی کریمی اضافه کرد: ‌با هدف آمادگی تیم ملی تکواندو برای حضور در مسابقات هنرهای رزمی سن‌پترزبورگ 10 تکواندوکار در این اردو حضور دارند که به مدت یک هفته تمرینات خود را در سالن فجر سرعین و اردبیل انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: مسابقات هنرهای رزمی روسیه در 13 رشته برگزار می‌شود و تیم ملی تکواندوی کشورمان به دعوت فدراسیون جهانی به عنوان هشت تیم برتر جهان در رشته تکواندو به این مسابقات دعوت شدند.

در این دیدار محمدرضا برادران معاون ورزشی اداره کل از فراهم بودن تمامی امکانات و هماهنگی‌های لازم برای برپایی منظم و موفق این اردو خبر داد.

انتهای پیام/62006/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول