اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

مردم کردستان دل در گرو انقلاب و ولایت دارند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: ضدانقلاب برای جدایی و غیرهم‌سویی و واگرایی مردم استان از حاکمیت دست به هر ترفندی زدند اما نتوانستند برنامه خود را عملی سازند چون مردم کردستان دل در گرو انقلاب و ولایت دارند.

مردم کردستان دل در گرو انقلاب و ولایت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از بسیجیان و ایثارگران دستگاه قضایی استان در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع قضایی شهید بهشتی سنندج اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور استقامت، ایثار و دفاع جانانه ملت ایران علیه ظلم و تجاوز بود.

وی تصریح کرد: هر کسی که برای نشر و ترویج ارزش‌های نظام در سطح کشور تلاشی صادقانه می‌کند و با اخلاص پیگیر امورات مردم است بدون ثبت‌نام در بسیج از دیدگاه ما بسیجی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس در کردستان منحصر به هشت سال دفاع مقدس نبوده است، عنوان کرد: جنگ تحمیلی در شمال‌غرب کشور به ویژه کردستان شامل سه مرحله بود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: مرحله اول درگیری‌ها در استان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا 31 شهریور سال 59 و مرحله دوم هم هشت سال دوران دفاع مقدس بود.

رجبی افزود: مرحله سوم به دوران بعد از جنگ تحمیلی و فعالیت ضدانقلاب در استان بر می‌گردد که این گروهک‌ها ظلم‌های بسیاری به مردم استان وارد کردند.

وی عنوان کرد: گروهک‌های ضدانقلاب مانع از عمران و آبادانی استان شدند و بهترین و دلاورترین فرزندان این مرزوبوم را به گلوله بستند.

وی گفت: ضدانقلاب برای جدایی و غیرهم‌سویی و واگرایی مردم استان از حاکمیت دست به هر ترفندی زدند و از طریق مختلف وارد مرحله عمل شدند اما نتوانستند برنامه خود را عملی سازند چون مردم کردستان دل در گرو انقلاب و ولایت دارند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهارداشت: مردم استان کردستان در انتخابات 12 فروردین سال 58، 75 هزار رای آری به انقلاب دادند.

رجبی خاطرنشان کرد: در آن زمان و با توجه به جمعیت استان رای بسیار بالایی به نظام داده شد و همین امر نیز موجب ناکامی گروه‌های ضد انقلاب در این استان شد.

وی عنوان کرد: آنچه که منجر به پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی شد ماهیت دینی حرکت بنیانگذار انقلاب حضرت امام(ره)، انقلابیون و رزمندگان بود.

وی یکی از ویژگی‌های ارزشمند جنگ تحمیلی در ایران را جدا نشدن یک قطعه از خاک کشور خواند و بیان داشت: در جنگ‌های قبل از انقلاب در ایران و در طی قراردادهایی هم‌چون ترکمنچای، گلستان و غیره در مجموع 100 هزار کیلومتر مربع از خاک کشور جدا شد، ولی در جنگ تحمیلی حتی یک وجب از خاک ما به دست دشمن نیفتاد.

گفتنی است، در پایان این مراسم تعدادی از ایثارگران و بسیجیان شاغل در دستگاه قضایی استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/79003/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول