اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه انار:

رئیس جمهور مواضع انقلابی و حق‌طلبانه ایران را نشان داد

امام جمعه امین‌شهر انار گفت: رئیس جمهور ایران در اجلاس سازمان ملل، مواضع صریح، انقلابی، حق‌طلبانه و مستحکم ملت ایران را به جهانیان نشان داد.

رئیس جمهور مواضع انقلابی و حق‌طلبانه ایران را نشان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از انار، حجت‌الاسلام عباس فلاحی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته امین‌شهر انار ‌با اشاره به سبک زندگی اسلامی و ارتباط افراد جامعه با هم‌نوعان اظهار داشت: در روابط اجتماعی خود در امور دیگران تجسس نکنید و سوء‌ظن نداشته باشید.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس بیانگر هشت سال دفاع از میهن اسلامی و هشت سال حماسه، جانبازی و فداکاری این ملت است.

فلاحی تصریح کرد: دفاع مقدس در حقیقت دفاع از ارزش‌های دینی، سنت نبوی و علوی، مکتب شیعه و اقتدار اسلام و آن هم اسلام پویا و ناب محمدی (ص) است، لذا جنگ برای ملت یک نعمت و یک بیدارباش بود.

وی با اشاره به نشست سازمان ملل و بیان دیدگاه‌های سیاست کلی و بین‌المللی نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: مفهوم نرمش قهرمانانه در دیپلماسی ما در مواضع اصولی، مستحکم و مقتدر ایستادن و حقوق مسلم نظام مقدس اسلامی و ملت را با رویکرد تعامل مطالبه کردن است.

وی عنوان کرد: حجت‌الاسلام روحانی از سوی مقام معظم رهبری به عنوان نماینده تام‌الاختیار نظام جمهوری اسلامی ایران در مسائل سیاسی و هسته‌ای در سازمان ملل حضور پیدا کرد و مواضع صریح، انقلابی، حق‌طلبانه و مستحکم ملت ایران را به جهانیان نشان داد.

فلاحی با بیان اینکه رئیس جمهور کشورمان، آمریکا و اوباما را در آزمونی بزرگ قرار داد، افزود: مواضع ایران متین، منطقی و بااحترام متقابل و منافع دو جانبه است.

انتهای پیام/80021/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول