اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باشت:

سخنان رئیس‌جمهور در سازمان ملل در راستای ارزش‌های انقلاب بود

امام جمعه باشت گفت: سخنان رئیس‌جمهور در سازمان ملل همه در راستای ارزش‌های انقلاب بود.

سخنان رئیس‌جمهور در سازمان ملل در راستای ارزش‌های انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی ظهر امروز در خطبه نماز عبادی سیاسی جمعه باشت ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی، تقوا را معیار و ملاک برتری انسان‌ها از مخلوقات دانست و گفت: تقوا هم باید ظاهری و هم باطنی باشد.

وی گفت: مسلمان در ظاهر و پوشش باید نهایت دقت کنند که مبادا ظاهری نامناسب و شبیه نامسلمانان سازند.

 عبودی در ادامه سخنان خود در خطبه نخست در بحث گناه شناسی کینه توزی را از بدترین گناهان در نزد خداوند متعال دانست و گفت: کینه‌توزی انسان به معنای حقیقی بدخواهی هم نوعان خود بوده که این گناه گناهی نابخشودنی است.

وی با تشریح آیاتی از قرآن کریم افزود: خداوند متعال در کتاب الهی خود بارها به انسان‌ها یادآور شده که به برادران مؤمن خود دوستی بورزید و خیرخواه همنوعان و برادران دینی خود باشید.

عبودی در ادامه با نهی نفرین کردن عنوان کرد: مبادا مسلمانی حتی در مصیبت و اوج ناراحتی کسی را نفرین کند چرا که نفرین برای فرد مسلمان شایسته نیست و اما همیشه به خاطر بسپارید که نفرین والدین برای فرزندان بسیار سخت تمام خواهد شد و قطعا اثرگذار خواهد بود.

خطیب جمعه باشت در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی این شهرستان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و تقدیر از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان در همکاری جهت برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس به مسائل سیاسی روز پرداخت.

امام جمعه باشت در مطالب سیاسی امروز به سخنرانی رئیس جمهور انقلاب اسلامی ایران در سازمان ملل متحد اشاره کرد و گفت: سخنان رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل در جهت اصول و ارزش‌های انقلاب و در مسیر ارزش‌های اسلامی بود.

عبودی ادامه داد: دکتر روحانی در سازمان ملل با اقتدار توانست مواضع جمهوری اسلامی ایران را تبیین کند.

وی افزود: درخواست رئیس جمهور آمریکا در مذاکره با ایران شکستی برای آمریکا است.

 خطیب جمعه باشت در پایان به تودیع و معارفه استاندار اشاره کرد و ضمن تبریک به استاندار جدید اذعان داشت: امیدواریم در راستای پیشرفت استان قدم‌های بی‌شماری برداشته شود.

انتهای پیام/82007/ی30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول