اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی و مردم

یادواره 12 شهید مخابرات و بیسیم‌چی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

با حضور مسئولان استانی و مردم یادواره 12 شهید مخابرات و بیسیم‌چی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

یادواره 12 شهید مخابرات و بیسیم‌چی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز یادواره شهدای مخابرات و بیسیم‌چی کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار، فرمانده سپاه فتح، مسئولان نظامی و انتظامی، خانواده شهدا، جانبازان و آحاد مردم در حسینه ثارالله یاسوج برگزار شد.

در ابتدای مراسم سردار یونس امیری ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به مهمانان حاضر در جلسه و تبریک به مناسبت انتصاب شایسته و به جای دکتر موسی خادمی به عنوان استاندار استان اظهار کرد: به گفته مقام معظم رهبری خانواده معظم شهدا چشم و چراغ جامعه هستند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: امروز آخرین روز هفته دفاع مقدس است، این ایام متعلق به شهدای 12 شهید مخابرات و بیسیم‌چی است که یاد و خاطره آن‌ها را گرامی می‌داریم.

امیری تصریح کرد: این یادواره به نام شهدای سرافراز با عزت است، شهدا کسانی بودند که خدا را خوب شناختند پیامبر اعظم و اسلام و امامان معصوم را خوب شناختند و آن‌هایی که دین مبین اسلام، فرهنگ عاشورا و سید شهدا را خوب شناختند و عشق ورزیدند.

این مسئول نظامی در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که نام شهدا همانند ستاره می‌درخشد، گفت: شهدا با جانفشانی و ایثارگری‌های خود لیاقت نامگذاری این مقام شامخ را دارند و همواره باید یاد و خاطره آن‌ها را گرامی بداریم.

امیری بیان این‌که نام شهدا را به هر کسی لقب نمی‌دهند، گفت: هر کسی در جنگ وظیفه خاصی داشت که نقش بیسیم‌چی در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز بر همگان نیز روشن بود و پا به پای فرمانده و تخریب‌چی در زیر آتش گلوله به قلب دشمن می‌رفتند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه نقش بیسیم‌چی دوران دفاع مقدس را نقشی بی‌بدیل خواند و گفت: تماس و ارتباط در جنگ برای رزمندگان همچون دو چشم بود که اگر نداشتیم مشکلات خاص به وجود می‌آمد.

انتهای پیام/82011/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول