اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ارشد سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه گلستان و مازندران:

هر شهید یک سنگر عظیم در مقابل هجمه فرهنگی دشمنان است

ارشد سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه گلستان و مازندران گفت: هر شهید و جانباز یک سنگر عظیم در مقابل هجمه فرهنگی دشمنان و چشم‎اندازی به این سرزمین است.

هر شهید یک سنگر عظیم در مقابل هجمه فرهنگی دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان، حجت‎الاسلام غلامرضا الله‎قلی در جمع روحانیون و مسئولان فرهنگی منطقه با بیان اینکه هر شهید و جانباز یک سنگر عظیم در مقابل هجمه فرهنگی دشمنان است، اظهار داشت: نباید فرهنگ و ادبیات مقاومت کمرنگ شود.

وی اذعان داشت: 31 شهریور یادآور حماسه و شجاعت و قدرت و صلابت و فتح رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

الله‎قلی افزود: ایثار و قدرت روحی و توکل به خدا و اعتماد به نفس ملت بزرگ ایران در آن دوران به هیچ وجه قابل توصیف نیست.

مقطع 8 سال دفاع مقدس می‎تواند یکی از منابع تفکر و عبرت برای جوانان ما باشد

رئیس عقیدتی سیاسی لشکر 30 پیاده گرگان با بیان اینکه نباید فرهنگ ایثار و شهادت و نام پر آوازه و زنده شهیدان دوران دفاع مقدس کمرنگ شود، تصریح کرد: مقطع هشت سال دفاع مقدس می‎تواند یکی از منابع تفکر و عبرت برای جوانان مسلمان ما باشد.

وی تاکید کرد: جوانان ما باید بدانند و در جریان عشق‎ها و شورهای بی‎مهار عشاق فداکار و جهاد موفق به حفظ حریم و حرمت کشور شدند و معنویت آنان را بی‎تاب و عاشق جبهه کرده بود و از جبهه دل نمی‎کندند.

مبادا فرهنگ شهادت و ادبیات مقاومت کمرنگ شود

الله‎قلی خطاب به مسئولان فرهنگی گفت: شما مسئولان فرهنگی باید مواظب باشید مبادا این فرهنگ، شهیدان و هنر و ادبیات مقاومت کمرنگ یا با نسل سوم فاصله بگیرد چون هر شهید و جانباز یک سنگر عظیم در مقابل هجمه فرهنگی و چشم‎اندازی به این سرزمین است.

وی اذعان داشت: شما باید ادبیات و هنر مقاومت و آنچه مربوط به دوره خاص دفاع کشور و ملت ماست و از برجسته‎ترین و مهمترین کارها است.

ارشد سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه گلستان و مازندران افزود: باید با استفاده از تمامی ظرفیت‎ها از طرق مختلف، تلاش شود تا فرهنگ این دوره پر از تجربه عزت‎ها نه تنها فراموش شود بلکه روز به روز نسل جوان با آن بیشتر مانوس شوند.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول