اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوکان:

ایران اسلامی عزت خود را مرهون خون شهیدان است

امام جمعه بوکان ایران اسلامی را از عزتمندترین کشورهای عالم معرفی کرد و افزود: ایران اسلامی عزت خود را مرهون خون شهیدان است.

ایران اسلامی عزت خود را مرهون خون شهیدان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان، ماموستا عبدالرحمان خلیفه‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن دعوت مومنان به رعایت تقوای الهی در تمامی شئونات زندگی، اظهار داشت: تقوا و پرهیزکاری یکی از صفات حسنه مسلمانان و عامل برتری آنان بر دیگر بندگان الهی است.

* اقتدار و عزت نظام اسلامی از نعمات بزرگ الهی بر ایرانیان

وی بر لزوم شکرگزاری در برابر نعمات الهی تأکید کرد و افزود: اقتدار نظام اسلامی نعمت بزرگی است که خداوند بر ایرانیان ارزانی داشته است، که این نعمت در سایه رهبری شایسته امام راحل در گذشته و مقام معظم رهبری در عصر معاصر است.

وی با اشاره به موقعیت کنونی ایران در مجامع بین‌المللی، تصریح کرد: اکنون به برکت نظام اسلامی و ولایت فقیه، ایران به درجه‌ای از ثبات و اقتدار رسیده است که نگاه‌های جهانی را به خود معطوف کرده است.

وی تکریم رئیس جمهور ایران در مقر سازمان ملل متحد و سخنرانی‌های متعدد او با سران دیگر کشورهای غربی را نشان از اوج عزت ایران در دنیا دانست و افزود: البته رئیس جمهور نیز با درایت تمام در این سخنرانی‌ها و مصاحبه‌ها به پرسش‌های مطرح شده پاسخ می‌داد و با قاطعیت تمام مواضع ایران را در برابر دنیا به تصویر می‌کشید.

* ایران اسلامی عزت خود را مرهون خون شهیدان است

وی این عزت را مرهون خون شهیدان آن دانست و گفت: رزمندگان اسلام با ایستادگی در برابر توطئه‌ها و تجاوزگری‌های مستکبران عالم آنان را از رسیدن به اهداف شوم خود ناامید کرده و نقشه‌های آنان را نقش بر آب کردند.

وی در این راستا، فداکاری و مسئولیت‌پذیری مسئولان فعلی نظام را وظیفه آنان در خدمت‌رسانی بهتر به مردم عنوان کرد و افزود: لازم است همه تلاش‌ها در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم به کار گرفته شود تا همه اقشار جامعه از سطح امکانات و رفاه مطلوب برخوردار شوند.

* خدمت به مردم وظیفه مسئولان نظام اسلامی است

وی قرار گرفتن مسئولان خدایی برای خدمت به مردمی الهی را اصلی مهم در دستیابی به این مهم عنوان و تصریح کرد: مردمی که برای دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب خود از جان و مال خود و فرزندانشان گذشتند، شایسته در اختیار داشتن بهترین‌های عالم هستند؛ البته در این میان کسب رضای الهی و خوشنودی او به عنوان هدف غایی آنان از هر هدف مادی دیگر مهم‌تر و ارزشمندتر است.

وی بیداری اسلامی در دیگر کشورها را ثمره و حاصل پیروزی‌های مقتدرانه ایران در انقلاب اسلامی و دوران هشت سال جنگ تحمیلی دانست و خاطرنشان کرد: عزت نفس نیز از ثمرات بیداری اسلامی است؛ به گونه‌ای که سبب شد گروهک‌هایی که به قصد تزلزل اتحاد سوری‌ها و ایجاد تفرقه میان آن‌ها وارد خاک سوریه شده بودند خود به تفرقه و دشمنی پرداخته و در نهایت منحل شوند.

انتهای پیام/61006/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول