اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد گچساران:

حمایت‌های استکبار از رژیم بعثی موضوع قابل تأمل جنگ تحمیلی بود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: تمامی شرق و غرب و دست نشانده‌های آنها روی مهم و قابل تأمل جنگ تحمیلی علیه ملت ایران بودند که با اهدای سلاح‌های مدرن روز به ارتش عراق، درصدد از بین بردن انقلاب اسلامی ایران بودند.

حمایت‌های استکبار از رژیم بعثی موضوع قابل تأمل جنگ تحمیلی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، نمایشگاه عکس، ماکت عملیات‌ها، شهدای گمنام دفاع مقدس پیش از ظهر امروز و به همت بسیج دانشجویی واحد گچساران در گلزار شهدای گمنام این واحد دانشگاهی به مناسبت هفته دفاع مقدس گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد گچساران

این نمایشگاه ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را به تصویر کشیده و با ایجاد حال و هوایی معنویی، بینندگان مختلفی را به خود جلب کرده است.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران اعلام کرد این نمایشگاه به مدت دو هفته آماده بازدید علاقمندان است.

نقطه قابل توجه این نمایشگاه حضور فعال خواهران بسیجی بوده که با تلاش شبانه‌روزی به شکل هنرمندانه‌ای ایثارگری‌های رزمندگان اسلام را به تصویر کشیده‌اند.

خواهران بسیجی در این نمایشگاه با بکارگیری آرایه‌های تجسمی، فضاهای هشت سال دفاع مقدس را به تصویر کشیده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در حاشیه این نمایشگاه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز انقلاب ما انقلاب شهیدان و جوانان بوده و شهیدان انقلاب اسلامی در حافظه تاریخی ملت ایران نقش بسته‌‌اند.

آرمین محمودی با بیان این‌‌که شهدا و ایثارگران برای همیشه به عنوان میراثی ماندگار در تاریخ و اذهان ماندگار هستند، سرآمدی فرماندهان جوان هشت سال دفاع مقدس را خاطرنشان کرد.

وی افزود: شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس با تدابیر هوشمندانه رهبر کبیر انقلاب در برابر ارتش عراق که به پیشرفته‌ترین سلاح‌ها تجهیز شده بود، ایستادگی کردند.

محمودی گفت: ایثارگران هشت سال دفاع مقدس ایران اسلامی راضی نشدند یک وجب از خاک مقدس ایران اسلامی در اشغال دشمن باقی بماند.

وی با اشاره به حمایت‌های استکبار جهانی از ارتش عراق ابراز داشت: تمامی شرق و غرب و دست نشانده‌های آنها روی مهم و قابل تأمل جنگ تحمیلی علیه ملت ایران بودند که تمام سلاح‌های مدرن روز را به ارتش عراق هدیه می‌کردند تا انقلاب اسلامی را از بین ببرند.

به گزارش فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران دارای چهار پایگاه در ساختمان‌های مختلف این واحد دانشگاهی بوده و در انجام فعالیت‌های فرهنگی و علمی در سطح استان و کشور دارای رتبه‌های برتر است.

انتهای پیام/82001/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول