اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس صورت گرفت

حضور بذرافشان در بیت شهیدان تاجیک و منصوری

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در خانه شهیدان ورزشکار منصوری و تاجیک حضور یافت.

حضور بذرافشان در بیت شهیدان تاجیک و منصوری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مجید بذرافشان صبح امروز به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در خانه شهیدان ورزشکار منصوری و تاجیک حضور پیدا کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین با اشاره به اینکه آسایش و آرامش امروز مرهون رشادت‌های شهیدان انقلاب اسلامی است، گفت: خود و مجموعه اداره ورزش و جوانان را خدمتگزار خانواده شهدا ‌می‌دانم.

مجید بذرافشان در ادامه به بیان خاطراتی از شهید علی اکبر تاجیک از دوران هم‌تیمی بودنشان با شهید تاجیک در تیم صنعت رامین پرداخت و از خوشحالی شهید علی‌اکبر تاجیک در هنگامی که به سن قانونی برای حضور در جبهه رسید سخن به میان آورد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در ادامه دیدارهای خود با خانواده شهیدان ورزشکار در بیت شهید حسن منصوری از ورزشکاران کشتی گیر شهرستان حضور یافت و بر جاودان بودن یاد و خاطره شهیدان در ذهن خبر داد.

مادر شهید منصوری در ادامه این دیدار به بیان خاطراتی از دو فرزند خود حسن منصوری و محسن منصوری پرداخت و از دوست صمیمی پسر شهید خود به نام حسن ملکی گفت که تمام عمر خود را باهم بودند و در زمان شهادت هم جنازه این دو دوست جدا نشدنی را با هم آوردند تا در شهادت نیز باهم باشند.

این گزارش حاکی است، محمد ولی‌زاده پیشکسوتان فوتبال ورامین، قائم مقام اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین، علی تاجیک مسئول آموزش اداره ورزش و جوانان ورامین، عبدالرضا خانی مسئول روابط‌عمومی اداره ورزش و جوانان ورامین، حسن بختیاری رئیس هیئت کشتی ورامین، سهراب عسگری رئیس اسبق هیئت کشتی، سلمان تاجیک و کمیل شیخ طاهری از کشتی‌گیران ورامین، مجید بذرافشان را در این دیدار همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/2462/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول