اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی منطقه 3 شهرداری قزوین:

احداث ساختمان باغ خزندگان قزوین در مرحله برگزاری مناقصه است

معاون عمرانی منطقه سه شهرداری قزوین گفت: عملیات عمرانی پروژه احداث ساختمان باغ خزندگان در دهکده طبیعت بوستان ملی باراجین در مرحله برگزاری مناقصه قرار دارد.

احداث ساختمان باغ خزندگان قزوین در مرحله برگزاری مناقصه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی منطقه سه شهرداری قزوین، سعید جهانگیری‌فرد با بیان اینکه پروژه احداث ساختمان باغ خزندگان با اعتبار 520 میلیون تومان اجرایی می‌شود، اظهار کرد: در این باغ از انواع خزندگان نگهداری می‌شود.

وی افزود: با انتخاب پیمانکار مبلغ اعتبار تغییر می‌کند و هم‌اکنون این پروژه در مرحله تهیه اسناد و برگزاری مناقصه است که پیش‌بینی می‌شود عملیات عمرانی آن از اواسط مهر ماه سال جاری آغاز شود.

معاون عمرانی منطقه سه شهرداری قزوین تصریح کرد: احداث ساختمان باغ خزندگان به عنوان یکی از پروژه‌های مهم و با جاذبه‌های متنوع طبیعی و زیست‌محیطی در بوستان ملی باراجین در حال احداث است.

جهانگیری‌فرد اضافه کرد: با احداث پروژه دهکده طبیعت مجموعه‌ای از حیوانات، پرندگان و خزندگان در این سایت نگهداری می‌شوند و در کنار آن امکانات رفاهی و جاذبه‌های متنوع طبیعی و زیست‌محیطی پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: ساختمان باغ خزندگان دارای جذابیت‌های ویژه‌ای بوده که موجب رفاه حال شهروندان است.

معاون عمرانی منطقه سه شهرداری قزوین ادامه داد: در این باغ گونه‌های مختلف خزندگان و دوزیستان از جمله قورباغه، مار، لاک‌پشت، تمساح و سوسمار به نمایش گذاشته می‌شود.

گفتنی است کارفرمای احداث دهکده طبیعت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین است.

انتهای پیام/77002/ز/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول