اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتسال کشور/

شهرداری تبریز 3 فرش آرای مشهد 3/دومین تساوی متوالی شهرداری‌

تیم فوتسال شهرداری تبریز در دومین هفته متوالی خود به تساوی سه بر سه دست یافت.

شهرداری تبریز 3 فرش آرای مشهد 3/دومین تساوی متوالی شهرداری‌

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال کشور تیم شهرداری تبریز شامگاه امروز در سالن پورشریفی میزبان تیم فرش آرای مشهد بود. در این بازی ابتدا تیم شهرداری تبریز با گل وحید شفیعی از مهمان خویش پیش افتاد، اما در ادامه بازیکنان فرش آرا موفق شدند سه گل وارد دروازه تیم میزبان کرده و نتیجه بازی را سه بر یک به سود خود عوض کنند.

تیم شهرداری تبریز که نمی‌خواست در بازی خانگی متحمل شکست شود بر دروازه تیم فرش آرا حمله‌ور شده و موفق شد بازی را به تساوی کشاند. گل‌های دوم و سوم شهرداری توسط رامین رستمیان و وحید شفیعی به دست آمد.

این دومین تساوی سه بر سه شهرداری تبریز در لیگ برتر فوتسال کشور می‌باشد. این تیم هفته گذشته نیز مقابل تیم مدعی دبیری تبریز امتیازات را تقسیم کرده بودند. فرش آرا نیز در سفر قبلی خود با نتیجه 6 بر 3 مغلوب تیم دبیری تبریز شده بود.

شهرداری تبریز و فرش آرای مشهد هر دو با این نتیجه 5 امتیازی شده و به دلیل تفاضل گل در رده‌های ششم و هفتم جدول قرار گرفتند.

این رقابت‌ها فردا با برگزاری دو بازی در تبریز پیگیری شده و در سالن پورشریفی تیم هلال احمر به مصاف تیم صدرنشین گیتی پسند رفته و در سالن علوم پزشکی تبریز، دبیری تبریز تیم دوم جدول میزبان تیم عملیات غیر صنعتی ماهشهر است.

انتهای پیام/60002/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول