اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم عنوان کرد

اهتمام جدی شهرداری قم به جلب رضایت مردم

شهردار قم گفت: شهرداری قم جلب رضایت مردم را یکی از مهم‌ترین وظایف خود در عرصه مدیریت شهری می‌داند.

اهتمام جدی شهرداری قم به جلب رضایت مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد دلبری پیش از ظهر امروز در نخستین روز از دوره جدید کاری خود در شهرداری قم با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه، بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت طی سخنانی اظهار داشت: همواره خود را مدیون اهل بیت (ع) و حضرت معصومه (س) می‌دانم و خدا را شاکرم که بار دیگر توفیق شد که در شهر کریمه اهل بیت (ع) خدمت‌گزار مردم باشم.

وی خدمت در قم و در جوار حرم حضرت معصومه(س) را یک توفیق ارزشمند عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم که با تلاش مجموعه همکاران بتوانیم قم را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

شهردار قم تصریح کرد: باید قم به طراز یک شهر مذهبی در بعد ملی و بین‌المللی برسد و در دوره جدید مدیریت ارتقاء جایگاه قم در سطح کشور و جهان را با جدیت دنبال می‌کنیم.

دلبری جلب رضایت مردم به عنوان ولی نعمت مسئولان را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: مردم همواره در عرصه‌های مختلف پشتیبان نظام بوده‌اند و ما به عنوان خادمان ایشان وظیفه داریم که در راستای پاسخگویی به مطالبات ایشان تلاش کنیم.

وی ادامه داد: از مسئولان و مدیران استان، نمایندگان، مراجع و همه کسانی که این توفیق را برای حضور مجدد من فراهم کرده‌اند و همچنین از اعضای محترم شورای اسلامی شهر تشکر می‌کنم.

شب گذشته شورای اسلامی شهر قم از مجموع 21 رای با 19 رای موافق مجددا محمد دلبری را به عنوان شهردار پایتخت مذهبی ایران انتخاب کرد.

انتهای پیام/2258/ع30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول