اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره ملی شعر حدیث کسا در اصفهان برگزار می‌شود

معاون روابط عمومی و امور فرهنگی امام‌زاده شاه کرم اصفهان از برگزاری مسابقه و جشنواره ملی شعر حدیث کسا در اصفهان خبر داد.

جشنواره ملی شعر حدیث کسا در اصفهان برگزار می‌شود

سید امیر محمد هاشمی در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اعلام این مطلب اظهار کرد: با توجه به اینکه شکستن حرمت مقدسات شیعه و ایجاد شک و شبهه افکنی در دل شیعیان به خصوص نسل جوان و توهین پنهان و آشکار به ارزش‌های اعتقادی شیعیان هدف دشمنان شده، بر آن شدیم تا ارزش‌ها و مفاهیم عمیق حدیث شریف کساء را که در ژرفای باور مردم ما جای دارد و یکی از هدف هایی است  که هم اکنون دشمنان جهت ضربه زدن به اسلام شیعی دنبال می‌کنند را زنده کنیم.

هاشمی هدف از اجرای این طرح را اثبات  حقانیت اهل بیت اعلام داشت و افزود:   فراخوان ملی شعر حدیث کساء با موضوعات زیر شأن و شخصیت حضرت زهرا(س)و منزلت اهل بیت (ع) در حدیث کساء، فلسفه  وجودی وقوع واقعه‌ کساء، فلسفه آفرینش از منظر حدیث شریف کساء  و  ایثار عصمت، اذن امامت و  امر نبّوت برگزار می‌شود

وی با اشاره به اینکه به دارندگان آثار برتر به رسم یادبود هدیه داده می شود، افزود: زمان ارسال آثار تا 4 مهرماه اعلام گردیده بود که با توجه به استقبال شاعران از سراسر کشور و درخواست تعدادی از شاعران فرهیخته استان، این زمان تا پایان وقت اداری روز 25 مهرماه 1392 تمدید شد.

هاشمی زمان اهداء جوائز را روز  2 آبان همزمان با عید غدیر اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به آدرس دفتر شعر استان واقع در مجموعه‌ فرهنگی صائب و یا به دبیرخانه این جشنواره واقع در امام‌زاده شاه کرم و یا کد پستی 8164179511 ارسال نمایند.

انتهای پیام/2301/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول