اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی و سیاسی آمادگاه آبیک:

هویت و خاکریز تهاجم فرهنگی مجهول است

رئیس عقیدتی و سیاسی آمادگاه اصلی و عمومی شهرستان آبیک با بیان اینکه تهاجم گسترده فرهنگی دشمن حد و مرز ندارد، گفت: هویت و خاکریز تهاجم فرهنگی معلوم نیست بلکه مجهول است.

هویت و خاکریز تهاجم فرهنگی مجهول است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام محبت علیزاده در سخنرانی پیش از خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهر آبیک در مسجد ولی عصر (عج) این شهر اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی پس از جنگ سخت، عقب‌نشینی نکردند و پشیمان نشده‌اند بلکه جبهه خود را تغییر داده‌ و ناتوی فرهنگی را در پیش گرفته‌اند.

وی افزود: متأسفانه امروز در بیشتر خانه‌ها تهاجم فرهنگی سنگر زده که این موضوع، وظیفه خانواده‌ها و همه مسئولان جامعه را دشوار و سنگین‌تر کرده است.

این مسئول با تاکید بر بصیرت‌افزایی خانواده‌ها در جامعه افزود: اگر بصیرت کافی وجود نداشته باشد قطعا ما شکست می‌خوریم که مطلوب است مراقب باشیم.

علیزاده اضافه کرد: همه ملت ایران در برابر خون شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان و خانواده‌های معزز شهدا مسئول هستند که باید با تمام وجود پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کرده و حافظ انقلاب باشند.

وی با طرح این سئوال که چه کسی عامل ایجاد جنگ هشت ساله بر ایران اسلامی شد، توضیح داد: طبق همه قرائن، از آغاز استکبار جهانی به عراق کمک نظامی و تبلیغاتی کرد و شورای امنیت را در خدمت متجاوز گرفت.

رئیس عقیدتی و سیاسی آمادگاه اصلی و عمومی شهرستان آبیک ادامه داد: روزهایی از جنگ گذشت و سازمان ملل هیچ عکس‌العملی از خود نشان نداد ولی در حمله عراق به کویت چند ساعت بعد، شورای امنیت موضع‌گیری کرد ولی در ایران تانک‌های عراقی تا مرز ایران پیشروی کرده بودند و شورای امنیت تنها تماشاچی بود.

علیزاده خاطرنشان کرد: شورای امنیت پس از یک هفته، نه تنها جنگ عراق را تقبیح نکرد و مورد مذمت قرار نداد بلکه در کمال آرامش اعلام کرد که هر دو کشور جنگ را تمام کرده و آتش‌بس کنید.

وی افزود: همه شرق و غرب و دولت‌های عرب منطقه که حس ناسیونالیستی‌شان گل کرده بود و اروپا و همه استکبار جهانی به جنگ علیه انقلاب نوپای اسلامی برخاسته بودند که یک جنگ معمولی نبود و همه قوای نظامی جهان در برابر نظام اسلامی ایستاده بودند.

این مسئول خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی به این خاطر بر ملت ایران تحمیل شد که با پیروزی انقلاب اسلامی، همه منافع استکبار جهانی و غربی‌ها در منطقه به باد رفته بود و دشمن تنها راه چاره را جنگ دانست و برای نابودی انقلاب، دیوانه‌ترین شخص منطقه را شناسایی و تجهیز کرد و علیه ایران شوراند.

رئیس عقیدتی و سیاسی آمادگاه اصلی و عمومی شهرستان آبیک بیان کرد: ایمان، توکل به خدا، تصمیم برای ایستادگی در برابر دشمنان، وحدت کلمه، فداکاری قهرمانانه جوانان و گذشت والدین از فرزندانشان و سربلندی انقلاب اسلامی از عواملی بود که در پیروزی ما در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش محوری و کلیدی داشته است.

علیزاده حاکمیت بر اروندرود، تصرف سه جزیره ایرانی در خلیج‌فارس، جداسازی خوزستان و الحاق آن به عراق با نام عربستان و تضعیف انقلاب نوپا تا مرز سقوط را از اهداف دشمنان در جنگ تحمیلی برشمرد و تصریح کرد: صدام در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران علاوه بر اینکه پاسخ نیمه‌تمام داده بود، گفته بود که پس از سه روز دیگر پاسخت را در تهران می‌دهم و در واقع می‌خواست سه روزه ایران را فتح کند که خوشبختانه با وجود جوانان غیور و زنان شجاع ایران در عرصه جنگ تحمیلی، این آرزو را به گور برد و شکست نصیبش شد.

انتهای پیام/77006/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول