اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان 2 روز رقابت در قم

کرمانشاه قهرمان بخش دوبل بدمینتون دختران نونهال کشور شد

تیم بدمینتون دختران استان کرمانشاه با کسب برتری مقابل سمنان به مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت‌های بخش دوبل رنکینگ قهرمانی بدمینتون نونهالان دختر کشور دست پیدا کرد.

کرمانشاه قهرمان بخش دوبل بدمینتون دختران نونهال کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های بدمینتون قهرمانی رنکینگ دختران کشور که از روز پنجشنبه چهارم مهر ماه در شهر مقدس قم آغاز شده بود، با انجام دیدارهای مرحله پایانی بخش دوبل رده سنی نونهالان، تیم بدمینتون دو نفره دختران نونهال کرمانشاه را به عنوان قهرمان معرفی کرد.

برای معرفی برترین‌های بخش دوبل (دونفره) رده سنی نونهالان این دوره از پیکارها، تیم‌های دو نفره بدمینتون دختران استان‌های کرمانشاه و سمنان با کسب برتری مقابل حریفان خود جواز صعود به دیدار نهایی مسابقات رنکینگ قهرمانی دختران کشور را کسب کردند و برای قهرمانی به مصاف هم رفتند.

دیدار نهایی در حضور علاقمندان پرتعداد بدمینتون در تالار بدمینتون حامد فرهمندموحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام رسید و طی آن تیم‌های دوبل کرمانشاه و سمنان در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی یکی از زیباترین بازی‌های این دوره را به نمایش گذاشتند.

در حالی که بخش دوبل این دوره از پیکارها با جدال تیم‌های مدعی از استان‌های مختلف کشور به انجام رسید، در مرحله نیمه نهایی بدمینتون‌بازان استان‌های کرمانشاه، فارس، تهران و سمنان با یکدیگر به رقابت پرداختند و سرانجام با پایان این مرحله و انجام سایر مراحل، تیم‌های دو نفره کرمانشاه و سمنان جواز صعود به دیدار نهایی بخش دوبل نونهالان را کسب کردند.

در مرحله نیمه نهایی بخش دوبل رده سنی نونهالان این دوره از پیکارها بدمینتون‌بازان تیم دوبل کرمانشاه حریف تهران شدند و تیم بدمینتون دختران سمنان نیز با تیم فارس رو‌به‌رو شد و سرانجام این بدمینتون‌بازان تیم‌های کرمانشاه و سمنان بودند که با عبور از سد رقبای خود جواز صعود به فینال دوبل نونهالان دختر رنکینگ بدمینتون کشور را از آن خود کردند.

راه‌یابی تیم‌های کرمانشاه و سمنان به فینال مسابقات بخش دوبل رده سنی نونهالان بدمینتون رنکینگ دختران کشور در شهر مقدس قم در حالی اتفاق افتاد که در تلاش برای کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی، دو تیم بازی بسیار زیبا و جذابی را به نمایش گذاشتند و سرانجام کرمانشاه موفق به شکست دو بر صفر تیم دختران نونهال سمنان و کسب عنوان قهرمانی بخش دوبل رده سنی نونهالان بدمینتون رنکینگ دختران کشور شد.

در رده‌بندی نهایی بخش دوبل رده سنی نونهالان این دوره از پیکارهای رنکینگ بدمینتون دختران نونهال کشور در شهر مقدس قم، تیم‌های بدمینتون دختران کرمانشاه و سمنان به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند و تیم‌های دونفره دختران نونهال استان‌های فارس و تهران مقام سوم مشترک این دوره را از آن خود کردند.

انتهای پیام/78002/س40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول