اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان

8 بانوی قمی قاضی پیکارهای بدمینتون قهرمانی کشور شدند

رئیس هیئت بدمینتون استان قم از قضاوت هشت بانوی قمی در پیکارهای بدمینتون رنکینگ قهرمانی دختران کشور خبر داد.

8 بانوی قمی قاضی پیکارهای بدمینتون قهرمانی کشور شدند

علی پنجه‌باشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: در تعامل بسیار نزدیک و سازنده‌ای که هیئت بدمینتون استان قم با فدراسیون بدمینتون کشورمان به صورت متقابل و جدی دارد، این هیئت بعد از تجربه برگزاری رقابت‌های رنکینگ بدمینتون پسران کشور در سال 90، اکنون میزبانی این رقابت‌ها در بخش دختران را بر عهده گرفته است.

وی ادامه داد: ما با توجه به استعدادهای بسیار خوبی که در رده‌های سنی مختلف بدمینتون داریم، سال گذشته میزبانی یکی از پیکارهای رده‌های سنی بدمینتون قهرمانی کشور را نیز بر عهده داشتیم و در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آن را برگزار کردیم.

پنجه‌باشی بیان کرد: نخستین مرحله از رقابت‌های رنکینگ بدمینتون نونهالان و نوجوانان دختر کشور به مدت دو روز در حالی به میزبانی قم برگزار می‌شود که هشت بانوی قمی نیز در کنار سایر داوران قضاوت این پیکارها را بر عهده دارند.

وی یاد آور شد: از سوی فدراسیون بدمینتون کشورمان 25 داور در این رقابت‌ها حضور دارند و از استان قم خانم‌ها فائزه نعمتی، فاطمه روز خوش، ساناز پیرمرادی، مریم باقری نیا، طاهره حسینی، محبوبه نعمتی، اعظم ترکمنی و منصوره سادات حسینی به کار قضاوت می‌پردازند.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم افزود: برگزاری نخستین رنکینگ بدمینتون کشور در بخش دختران برنامه‌ریزی شده و میزبانی آن به هیئت قم محول شده که با توجه به اعتمادی که فدراسیون بدمینتون به ما کرده، سعی در برگزاری مطلوب و شایسته آن داریم.

وی با اشاره به آغاز رقابت‌های رنکینگ بدمینتون قهرمانی نونهالان و نوجوانان دختر کشور در قم اضافه کرد: این نخستین دوره رقابت‌های قهرمانی رنکینگ بدمینتون کشور به شمار می‌رود که در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان دختر به میزبانی قم به انجام می‌رسد.

پنجه‌باشی ابراز کرد: در واقع این مسابقات در سه مرحله برنامه‌ریزی شده که نخستین مرحله آن با حضور تیم‌های مختلف از هیئت بدمینتون استان‌های سراسر ایران در مدت دو روز به میزبانی قم در تالار اختصاصی بدمینتون شهر قم برگزار می‌شود.

وی عنوان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بدمینتون کشورمان، در این پیکارها 210 بدمیتنون‌باز دختر در دو قسمت یک‌نفره و دو نفره در رده سنی نونهالان و نوجوانان از 20 استان کشور با یکدیگر پیکار خواهند کرد در حالی که مسابقات یک‌نفره نونهالان با شرکت 112 بدمینتون‌باز دختر و رقابت‌های یک نفره نوجوانان با شرکت 98 بازیکن دختر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول