اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدمینتون استان قم:

بدمینتون‌بازان نونهال قم قهرمان رقابت‌های انتخابی تیم ملی شدند

رئیس هیئت بدمینتون استان قم از قهرمانی تیم اعزامی نونهالان قم به پیکارهای بدمینتون نونهالان کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد.

بدمینتون‌بازان نونهال قم قهرمان رقابت‌های انتخابی تیم ملی شدند

علی پنجه‌باشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: موفقیت‌های بدمینتون قم با توجه به سرمایه‌گذاری مطلوب هیئت بر روی رده‌های سنی پایه در حال رقم خوردن است و می‌توانیم این نوید را بدهیم که بدمینتون قم به زودی در سطح اول کشور افتخارآفرین و درخشان ظاهر می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رقابت‌های بدمینتون قهرمانی کشور برگزار می‌شود و تیم‌های رده‌های سنی مختلف بدمینتون از بعد از ماه مبارک رمضان مسابقات کشوری را پیش رو داشته‌اند، به شکلی برنامه‌ریزی کرده‌ایم که تمرینات به خوبی برگزار شده و تیم‌های این هیئت با ترکیبی از بهترین‌های بدمینتون استان قم به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شوند.

پنجه‌باشی با بیان اینکه از آغاز سال جاری برنامه‌های متنوعی در راستای توسعه بدمینتون قم به اجرا درآمده است، بیان کرد: در ادامه برنامه‌های هیئت در زمینه اعزام به مسابقات کشوری، تیم‌ نونهالان بدمینتون قم در مسابقات قهرمانی پسران کشور شرکت کرد.

وی افزود: تیم پسران نونهال هیئت بدمینتون استان قم نیز یکی از تیم‌‌های مدعی حاضر در مسابقات این دوره قهرمانی بدمینتون پسران کشور بود که با توجه به تمرینات منظمی که سپری کرده بود آمادگی خوبی کسب کرده و با شرایط خوبی در این دوره از رقابت‌ها به مصاف حریفان رفت.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم با اشاره به میزبانی استان خراسان رضوی برای برگزاری این رقابت‌ها ابراز داشت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و زمان‌بندی فدراسیون بدمینتون کشورمان، این رقابت‌ها با حضور تیم‌های شرکت‌کننده از سراسر کشور به میزبانی مشهد به انجام رسید.

وی با تقدیر از عملکرد کادر فنی تیم نونهالان قم در راه آماده‌سازی این تیم برای حضور در مسابقات کشوری یادآور شد: تیم دو نفره بدمینتون نونهالان استان قم مقام قهرمانی رقابت‌های انتخابی تیم ملی بدمینتون کشورمان را به‌دست آورد.

پنجه‌باشی عنوان کرد: این موفقیت در حالی رقم خورد که در قسمت دو نفره رده سنی نونهالان محمدمعین کشاورز و عرفان ناصری با غلبه بر تمام حریفان موفق به کسب مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها شدند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به تداوم این موفقیت‌ها بیان داشت: همچنین در قسمت دو نفره نوجوانان سید نعیم‌الدین موسوی‌نژاد و محمدباقر ترابی مقام سوم این رقابت‌ها را به دست آوردند، ضمن اینکه هدایت تیم بدمینتون استان را محمدرضا جباری بر عهده داشت و این مسابقات با شرکت 280 بدمینتون‌باز به مدت دو روز در سطحی مطلوب برگزار شد.

انتهای پیام/78002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول