اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ترکمنی در گفت‌وگو با فارس:

ترکیب تیم قم در بدمینتون دختران نوجوان کشور مشخص شد

سرمربی تیم بدمینتون نوجوانان استان قم از مشخص شدن ترکیب این تیم برای حضور در پیکارهای قهرمانی نوجوانان کشور خبر داد.

ترکیب تیم قم در بدمینتون دختران نوجوان کشور مشخص شد

آزاده ترکمنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: دختران بدمینتون باز استان قم در حالی برای کسب عنوان در پیکارهای رنکینگ بدمینتون دختران قهرمانی کشور با حریفان خود رقابت می‌کنند که در آستانه این رقابت‌ها تمرینات منظم و با برنامه‌ای برگزار کرده‌اند.

وی با بیان این‌که اطمینان دارم که شاگردانم با آمادگی کامل با حریفان رقابت می‌کنند، عنوان کرد: خوشبختانه قم میزبان نخستین مرحله از اولین دوره رقابت‌های بدمینتون قهرمانی رنکینگ دختران کشور شده است و فرصت داریم که از شرایط میزبانی برای موفقیت در این مرحله بهره‌برداری خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم بدمینتون دختران نوجوان استان قم ادامه داد: این در حالی است که مسابقات رنکینگ بدمینتون دختران کشور در سه مرحله برگزار می‌شود و رقابت تیم‌های شرکت کننده در مرحله نخست در سالن اختصاصی بدمینتون مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام می‌رسد.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بدمینتون، نخستین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون دختران کشور در 2 رده سنی نونهالان و نوجوانان برگزار می‌شود و در حالی که در ترکیب تیم نونهالان قم 13 بدمینتون باز حضور دارند، ترکیب تیم نوجوانان قم را چهار بدمینتون باز تشکیل می‌دهند.

ترکمنی تصریح کرد: این در حالی است که در این مرحله از مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان کشور، علاوه بر تیم‌های دختران نونهال و نوجوان هیئت بدمینتون استان قم، تیم‌هایی از 20 استان کشور نیز حضور دارند و در شهر مقدس قم با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

وی یادآور شد: برای برگزاری مرحله نخست پیکارهای بدمینتون دختران کشور به میزبانی هیئت بدمینتون استان قم سالن فرهمندموحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان در نظر گرفته شده است و تیم قم با چهار نفر از بهترین‌های حال حاضر رده سنی نوجوانان دختر بدمینتون قم با حریفان رقابت می‌کند.

سرمربی تیم بدمینتون دختران نوجوان استان قم در ادامه به ترکیب تیمش اشاره کرد و افزود: تیم بدمینتون دختران نوجوان هیئت قم با ترکیب شبنم رحمتی، الهه آزاد، عاطفه فرهمندی و هانیه علی‌حسینی تمرینات آماده‌سازی خود را پشت سر گذاشته است و با شرایطی مطلوب با حریفان دیدار خواهد کرد.

وی تاکید کرد: پیش‌بینی ما این است که این رقابت‌ها در مرحله نخست از سطح بسیار بالایی برخوردار باشد و با توجه به این‌که تیم‌های مطرحی در این پیکارها حاضر هستند، دختران بدمینتون باز قم نیز در هر 2 رده سنی نونهالان و نوجوانان شانس بالایی برای کسب مقام دارند.

انتهای پیام/78002/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول