اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیرمرادی در گفت و گو با فارس:

210 آینده‌ساز بدمینتون بانوان کشور در قم رقابت می‌کنند

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم از برگزاری رقابت‌ دختران آینده‌دار بدمینتون کشور به میزبانی شهر مقدس قم خبر داد.

210 آینده‌ساز بدمینتون بانوان کشور در قم رقابت می‌کنند

معصومه پیرمرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: این نخستین مرحله از رقابت‌های رنکینگ بدمینتون قهرمانی کشور در بخش دختران است که به مدت دو روز به میزبانی تیم بانوان هیئت بدمینتون قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تیم‌های حاضر در رقابت‌های بدمینتون رنکینگ دختران کشور وارد شهر مقدس قم شده‌اند و در رقابت‌هایی که در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان با حضور چهره‌های آینده‌ساز بدمینتون کشور برگزار می‌شود، رقابت نزدیکی خواهند داشت.

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم بیان داشت:‌ رقابت تیم‌ها و نفرات حاضر در این مرحله از پیکارهای رنکینگ بدمینتون دختران قهرمانی کشور در تلاش برای به دست آوردن عناوین برتر در دو بخش دو نفره و یک نفره با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به مکان برگزاری این مرحله از مسابقات رنکینگ بدمینتون دختران نونهال و نوجوان کشور یاد آور شد: تالار بدمینتون فرهمندموحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم که سال‌های زیادی است به عنوان خانه بدمینتون قم شناخته شده و مطرح است، میزبان رقابت‌های بدمینتون دختران کشور است.

پیرمرادی بیان داشت: اعضای تیم دختران هیئت بدمینتون استان قم بعد از انجام تمرینات منظم و مطلوب در هفته‌های گذشته، به خوبی زیر نظر مربیان خود آماده شده‌اند تا در این مرحله از رقابت‌های رنکینگ بدمینتون دختران کشور، قابلیت‌های بدمینتون قم را نشان دهند.

وی خاطرنشان کرد: در هر دو تیم دختران نونهال و نوجوان هیئت بدمینتون استان قم نفرات مستعد و با سابقه‌ای حضور دارند که هر کدام در مسابقات رده‌های سنی مختلف این رشته ورزشی حضور داشته و از تجربیات بسیار خوبی نیز برخوردارند، بنابراین تیم ما می‌تواند یکی از مدعیان این دوره باشد.

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم عنوان داشت:‌ استقبال بسیار خوب و فراتر از انتظاری از سوی استان‌های مختلف برای حضور در مسابقات رنکینگ بدمینتون دختران کشور صورت گرفته و در حالی که ما تصور می‌کردیم بین 80 تا 100 بدمینتون باز در این رقابت‌ها حضور یابند، 210 نفر در این دوره از پیکارها شرکت کرده‌اند و با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

وی با اشاره به تیم‌های حاضر در نخستین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون دختران کشور ابراز داشت: در این دوره از پیکارها بدمینتون‌بازان بیش از 20 استان کشور حضور دارند و به مدت دو روز به میزبانی هیئت بدمینتون قم برای کسب عناوین اول تا سوم دوبل و انفرادی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/78002/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول