اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب برتری برابر همشهری خود

بدمینتون‌باز کرمانشاه قهرمان رنکینگ دختران نونهال کشور شد

بدمینتون‌باز تیم هیئت کرمانشاه با عبور از سد همشهری خود موفق به کسب عنوان نخست مسابقات رده سنی نونهالان رنکینگ بدمینتون کشور در قم شد.

بدمینتون‌باز کرمانشاه قهرمان رنکینگ دختران نونهال کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از مشخص شدن نفرات اول تا سوم مشترک پیکارهای رده سنی نوجوانان بدمینتون رنکینگ قهرمانی دختران کشور در شهر مقدس قم، نفرات راه‌یافته به دیدار نهایی رده سنی نونهالان این پیکارها نیز به مصاف یکدیگر رفتند تا برترین‌های کشور در این رده سنی معرفی شوند.

تیم‌ها و نفرات راه‌ یافته به دیدار نهایی رقابت‌های بدمینتون قهرمانی رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان رنکینگ بدمینتون دختران کشور در قم در حالی مشخص شدند که عنوان قهرمانی رده سنی نوجوانان به نماینده البرز رسید و در پایان پیکارهای رده سنی نونهالان، بدمینتون‌باز کرمانشاهی قهرمان شد.

بدمینتون‌بازان شرکت‌کننده در رقابت‌های بدمینتون قهرمانی رنکینگ دختران نونهال و نوجوان کشور از پنجشنبه چهارم مهر ماه تلاش خود را برای کسب عناوین برتر این دوره از پیکارها که در تالار بدمینتون مرحوم حامد فرهمندموحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان شهر مقدس قم برگزار کردند و در سه بخش، دو نفره، انفرادی و تیمی با یکدیگر مسابقه دادند.

این دوره از مسابقات بدمینتون قهرمانی رنکینگ رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان دختر کشور در سال 1392 براساس برنامه‌های اجرایی تقویم فدراسیون بدمینتون نخستین مرحله از اولین دوره این پیکارها بود که با شرکت مدعیان به مدت دو روز به میزبانی هیئت بدمینتون استان قم با حضور بدمینتون‌بازان 20 تیم از سراسر کشور به انجام رسید و به کار خود پایان داد.

تیم‌های شرکت‌‌کننده در پیکارهای رنکینگ بدمینتون قهرمانی دختران سراسر کشور در دو رده نونهالان و نوجوانان با یکدیگر به رقابت پرداختند و در دیدارهای نهایی که در بخش‌های انفرادی، دوبل و همچنین بخش تیمی برگزار شد، برترین‌های این مسابقات مشخص شدند.

در مسیر کسب جواز حضور در دیدار نهایی بخش انفرادی پیکارهای رده سنی نونهالان بدمینتون رنکینگ قهرمانی دختران کشور در شهر مقدس قم،‌ نکته جالب توجه این است که دو بدمینتون باز کرمانشاهی یعنی مائده عزیزی و نازنین بشیری توانستند دو نماینده تیم تهران یعنی نسیم صفایی و یگانه تفرشی را در دیداری بسیار حساس و نفس‌گیر شکست داده و به فینال رده سنی نونهالان بخش انفرادی راه یابند.

در مسابقه پایانی رده سنی نونهالان بخش انفرادی مسابقات رنکینگ بدمینتون دختران کشور در شهر مقدس قم و در جدال رقبای هم استانی از کرمانشاه، نازنین بشیری با نتیجه دو بر صفر از سد مائده عزیزی گذشت و بدین ترتیب عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و کاوه ادیبی از خوزستان در جایگاه دوم ایستاد و به مقام نایب قهرمانی نائل شد، ضمن اینکه یگانه تفرشی و نسیم صفایی هر دو بدمینتون باز تهرانی مشترکا سوم شدند.

انتهای پیام/78002/ن30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول