اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان 2 روز رقابت در قم

بدمینتون‌باز البرز قهرمان مسابقات رنکینگ نوجوانان کشور شد

عضو تیم بدمینتون دختران استان البرز با کسب برتری مقابل رقیب خود از اصفهان موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات بدمینتون رنکینگ نوجوانان دختر کشور در قم شد.

بدمینتون‌باز البرز قهرمان مسابقات رنکینگ نوجوانان کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که این دوره از پیکارهای رنکینگ بدمینتون قهرمانی دختران کشور از روز پنجشنبه چهار مهرماه به میزبانی هیئت بدمینتون استان قم در سه بخش تیمی، دوبل و انفرادی برنامه‌ریزی شده و به انجام رسید، بدمینتون‌بازان راه یافته به دیدار نهایی بخش انفرادی رده سنی نوجوانان مشخص شدند و برای کسب عناوین اول تا سوم مشترک به میدان رفتند و این مسابقات جمعه شب در قم پایان یافت و برترین‌های خود را در بخش‌های مختلف هر رده سنی معرفی کرد.

بعد از انجام دیدارهای مرحله مقدماتی مسابقات بخش انفرادی این رده سنی سرانجام تنیسورهای استان‌های اصفهان، یزد و 2 بدمینتون از استان البرز به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند و در تلاش برای راهیابی به دیدار نهایی این رده سنی به مصاف یکدیگر رفتند.

در این مرحله دو بازی بسیار حساس بین چهار بدمینتون‌باز راه یافته به نیمه نهایی برگزار شد که سرانجام این بدمینتون‌بازان آینده‌دار تیم‌های بانوان استان‌های البرز و اصفهان بودند که یکی از آن‌ها با برتری مقابل همشهری خود و دیگری با کسب برتری برابر نماینده یزد راهی دیدار نهایی شدند.

در این مرحله زهرا کهریزی از تیم هیئت بدمینتون استان البرز که یکی از مدعیان قهرمانی به شمار می‌رود نخستین بدمینتون‌باز راه یافته به دیدار نهایی بود، ضمن اینکه یگانه کرمانی از تیم هیئت بدمینتون استان اصفهان نیز به عنوان حریف کهریزی دیگر فینالیست بخش انفرادی رده سنی نوجوانان رنکینگ بدمینتون دختران قهرمانی کشور در قم لقب گرفت.

در جدال بدمینتون‌بازان تیم‌های البرز و اصفهان در فینال رنکینگ قهرمانی بدمینتون دختران کشور در قم، این زهرا کهریزی نماینده تیم هیئت بدمینتون استان البرز بود که توانست از سد یگانه کرمانی به سختی با نتیجه 2 بر یک عبور کرده و بدین ترتیب عنوان نخست و مقام قهرمانی رده سنی نوجوانان مسابقات رنکینگ بدمینتون دختران کشور را در قم از آن خود کند.

پیکارهای بدمینتون قهرمانی رنکینگ دختران کشور در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان در حالی به میزبانی هیئت بدمینتون استان قم برترین‌های مرحله نخست از نخستین دوره این مسابقات در سال 1392 را معرفی کرد که به مدت دو روز در سالن بدمینتون حامد فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد و به ترتیب زهرا کهریزی از تیم بدمینتون البرز و یگانه کرمانی از تیم اصفهان قهرمان و نایب قهرمان شدند، ضمن اینکه مقام سوم مشترک به عسل فتوحی دیگر بدمینتون‌باز تیم البرز و عطیه فلاح نماینده یزد رسید.

انتهای پیام/78002/ر40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول