اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور

تیم هندبال کاسپین قزوین در سبزوار به میدان می‌رود

تیم هندبال کاسپین قزوین در ادامه رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور فردا به مصاف تیم ثامن‌الحجج سبزوار می‌رود.

تیم هندبال کاسپین قزوین در سبزوار به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین در هفته پنجم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور، تیم هندبال کاسپین قزوین از ساعت 16 فردا در سبزوار میهمان تیم ثامن‌الحجج این شهر خواهد بود.

تیم هندبال کاسپین که دومین فصل حضور خود را در رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور تجربه می‌کند، تاکنون موفق نشده است در دیدارهای قبلی خود مقابل رقیبان امتیاز بگیرد و هر چهار دیدار گذشته خود مقابل رقیبان را با شکست پشت سر گذاشته است.

به طور حتم دیدار با تیم پرستاره و صاحب نام ثامن‌الحجج سبزوار که در حال حاضر تمامی تیم‌های لیگ برتری از این تیم به عنوان جدی‌ترین مدعی قهرمانی یاد می‌کنند، کار راحتی برای شاگردان محمد باقری در تیم هندبال کاسپین قزوین نیست و باید اذعان کرد که بازیکنان تیم هندبال کاسپین اگر بتوانند بازی جسورانه‌ای را مقابل این تیم به نمایش بگذارند، قطعا هواداران خود را راضی می‌کنند.

این در حالی است که محمد باقری سرمربی تیم هندبال کاسپین قزوین در همین ارتباط به خبرنگار فارس در قزوین می‌گوید: بدون شک شاگردانم کار سخت و دشواری در بازی خارج از خانه مقابل تیم ثامن‌الحجج سبزوار دارند و باید تمامی حواس خود را معطوف به این دیدار کنند.

وی اضافه می‌کند: در حال حاضر تیم هندبال کاسپین قزوین بدون کسب امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور قرار دارد.

باقری می‌گوید: در چهار دیدار گذشته تیم مقابل رقیبان، شاگردانم مستحق شکست نبودند و فقط به خاطر عدم تجربه کافی نتیجه را به دیگر رقیبان خود واگذار کردیم.

سرمربی تیم هندبال کاسپین قزوین اظهار امیدواری کرد که شاگردانش رفته‌رفته در ادامه مسابقات بتوانند ناکامی‌های خود را پشت سر بگذارند و به نوعی امتیازهای از دست رفته خود را جبران کنند.

تیم هندبال کاسپین قزوین در چهار دیدار گذشته خود مقابل تیم‌های ثامن‌الحجج مشهد، هپکوی اراک، پارس مس فلاورجان و تیم نیک‌اندیش اصفهان تن به شکست داده است.

انتهای پیام/77004/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول