اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته ششم لیگ برتر هندبال

صبای قم به کاسپین قزوین باخت / چهارمین باخت متوالی هندبال قم در لیگ برتر

تیم هندبال صبای قم در مقابل کاسپین قزوین به چهارمین باخت متوالی خود در پیکارهای این فصل لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور تن داد.

صبای قم به کاسپین قزوین باخت / چهارمین باخت متوالی هندبال قم در لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این هفته بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر فدراسیون هندبال، دیدارهای هفته ششم از نیمه فصل نخست مسابقات لیگ دسته برتر هندبال باشگاه‌های کشور با انجام پنج بازی و استراحت یک تیم اغاز شد و تیم‌های لیگ برتری در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که صبای قم در خارج از خانه شکستی دیگر را پذیرفت تا به سقوط از لیگ برتر نزدیک‌تر شود.

تیم صبای قم بعد از اینکه در دیداری حساس از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان مقابل میهمان خود تیم نفت و گاز گچساران تن به شکست داد و بدین ترتیب سومین باخت متوالی این تیم رقم خورد، این هفته برای جبران مافات در میهمانی حریف قزوینی خود کاری از پیش نبرد و با اختلاف چهار گل باخت تا بدین ترتیب ناکامی‌های این تیم در لیگ برتر تداوم داشته باشد.

بدین ترتیب چهار هفته متوالی از دیدارهای سپری شده فصل جاری مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور با شکست تیم هندبال صبای قم برابر حریفان همراه شده و اکنون صبای قم با سرمربی جدید خود یعنی امیرحسین قعرنشین لیگ برتر هندبال است.

تیم هندبال صبای قم این هفته در رویارویی با تیم مدعی کاسپین قزوین در دیداری حساس و نفس‌گیر یک شکست دیگر را به تعداد باخت‌های این فصل خود اضافه کرد و بدین ترتیب با همان دو امتیازی که از کسب پیروزی در هفته نخست مقابل نیروی زمینی تهران به دست آورده بود در جمع فانوس به دستان لیگ برتر جای دارد.

بعد از استراحت در هفته نخست که به صبا فرصت داد تا عملکرد دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور را زیر نظر بگیرد، این تیم در هفته دوم در نخستین مسابقه خود به میدان رفت و توانست تیم نیروی زمینی تهران را شکست بدهد، اما در هفته‌های بعد از آن چهار باخت متوالی در کارنامه این تیم به چشم می‌خورد و آینده این تیم را به خطر انداخته است.

دیدار تیم‌های هندبال صبای قم و کاسپین قزوین در حالی با برتری حریف قزوینی پایان یافت که قزوینی‌ها تا قبل از این بازی هیچ بردی را کسب نکرده بودند و توانستند در حضور تماشاگران خودی با حساب 30 بر 26 تیم صبای قم را با شکست مواجه کنند.

امسال در مسابقات لیگ دسته برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور 11 تیم حضور دارند که بازی‌های خود را برای کسب عنوان قهرمانی و راهیابی به رقابت‌های هندبال قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا در مدت 20 هفته به صورت رفت و برگشت برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول