اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال مس پارس:

تیمی که کمتر اشتباه کرد برنده دربی هندبال اصفهان شد

سرمربی تیم هندبال مس پارس گفت: در دربی هندبال اصفهان تیمی که کمتر اشتباه کرد برنده بازی شد و تیم مس پارس به دلیل اشتباهات زیاد در خط حمله نتیجه را واگذار کرد.

تیمی که کمتر اشتباه کرد برنده دربی هندبال اصفهان شد

رسول کشانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: دو تیم مس پارس و نیک اندیش دیدار بسیار زیبا و نزدیکی را به تماشا گذاشتند.

وی با بیان اینکه تیمی که کمتر اشتباه کرد، پیروز دربی هندبال اصفهانی‌ها شد، تصریح کرد: تیم ما اشتباهات بیشتری نسبت به تیم نیک اندیش داشت، به ویژه در خط حمله که اشتباهات زیادی صورت دادیم.

سرمربی تیم هندبال مس پارس با ابراز رضایت از عملکرد کیفی دو تیم تصریح کرد: در لیگ برتر هندبال کمتر پیش می‌آید که در دیدار دو تیم نتیجه نزدیک 18 به 16 رقم خورد.

کشانی با بیان اینکه دو تیم دیدار پر تاکتیکی را به نمایش گذاشتند، ادامه داد: دو تیم در خط دفاعی عملکرد بسیار خوبی داشتند و از این رو گل‌های کمی به ثمر رسید.

وی افزود: تیم مس پارس از حریف پیش بود، اما در دقایق پایانی حریف توانست از تیم ما پیشی بگیرد، از این رو باید بررسی کنیم این نوسانات چگونه به وجود آمد.

به گزارش فارس، در دربی هندبال اصفهانی‌ها که بین دو تیم مس پارس و نیک اندیش برگزار شد، تیم نیک اندیش موفق شد تیم مس پارس را با نتیجه 18 بر 16 شکست داد.

انتهای پیام/63006/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول