اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال نیک اندیش:

دربی هندبال اصفهان کیفیت دربی‌های سابق را نداشت

سرمربی تیم هندبال نیک اندیش گفت: دربی هندبال اصفهان که بین دو تیم نیک اندیش و مس پارس برگزار شد، کیفیت سابق دربی تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن که مدعیان قهرمانی بودند را نداشت.

دربی هندبال اصفهان کیفیت دربی‌های سابق را نداشت

شهداد مرتجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: دو تیم نیک اندیش و مس پارس دیدار سنگینی را به نمایش گذاشتند، زیرا هر دو تیم انگیزه‌های زیادی برای بردن داشتند.

وی با اشاره به برد تیمش برابر تیم مس پارس بیان کرد: بازیکنان و کادر فنی دو تیم شناخت خوبی نسبت به یکدیگر داشتند و از این رو دیدار نزدیک و پایاپایی انجام شد.

سرمربی تیم هندبال نیک اندیش با ابراز خرسندی از برد تیمش برابر حریف گفت: حساسیت این دیدار به مراتب بیشتر از کیفیت بازی بود، هر چند که نمی‌توان کیفیت این دیدار را با دربی‌های سابق اصفهان که بین دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن برگزار می‌شد، مقایسه کرد.

مرتجی ادامه داد: هر دو تیم نیک اندیش و مس پارس با شرایط خاص امکان حضور در لیگ برتر را پیدا کردند و بودجه لازم برای بستن تیم‌های قدرتمند را نداشتند اما با این حال حضور این دو تیم در لیگ برتر نیز اتفاق مهمی است.

وی در مورد مدعی شدن تیم نیک اندیش در لیگ برتر هندبال تاکید کرد: تیم نیک اندیش هفته گذشته برابر تیم ثامن مشهد نمایش بسیار خوب و نزدیکی بود و با دیداری که برابراین تیم داشتیم، نشان دادیم که می‌توانیم مدعی باشیم.

انتهای پیام/63006/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول