اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه هفته هفتم لیگ برتر هندبال

تیم هندبال صبا برای فرار از انتهای جدول می‌جنگد

تیم هندبال صبای قم در آستانه دیدارهای هفته هفتم از دور رفت لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور تنها دو پله با انتهای جدول رده‌بندی فاصله دارد.

تیم هندبال صبا برای فرار از انتهای جدول می‌جنگد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هفتمین هفته از بازی‌های نیم‌فصل نخست فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در حالی پنجشنبه و جمعه چهارم و پنجم مهرماه برگزار می‌شود که صبای قم هم‌اکنون تنها یک پیروزی در کارنامه دارد.

دیدارهای 6 هفته سپری شده از دور رفت فصل جاری مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور تاکنون با یک هفته استراحت، یک پیروزی و چهار شکست برای صبای قم مقابل حریفان لیگ برتری همراه بوده است و این تیم اکنون در بین 11 تیم در مکان نهم قرار دارد.

در حال حاضر تیم ثامن‌الحجج سبزوار با 6 پیروزی و 12 امتیاز در صدر ایستاده است در حالی که تیم سنگ آهن بافق یزد با 9 امتیاز در مکان دوم جای دارد و تیم هندبال ثامن‌الحجج مشهد مقدس نیز با هشت امتیاز در تعقیب دو تیم بالانشین جدول رده‌بندی است.

این در حالی است که تیم هندبال نیک‌اندیشان شهرداری اصفهان با 6 امتیاز چهارمین تیم جدول رده‌بندی محسوب می‌شود و تیم هندبال پارس مس فلاورجان همراه با نفت و گاز گچساران که همانند صبا فصل گذشته دسته اولی بودند با پنج امتیاز پنجم و ششم هستند.

تیم هندبال هپکو اراک هم‌اکنون در کنار تیم هندبال صنعت مس کرمان با چهار امتیاز به ترتیب در رده‌های هفتم و هشتم قرار گرفته‌اند در حالی که تیم هندبال صبای قم با یک برد و چهار باخت از پنج بازی انجام شده خود، رده نهم را در بین 11 تیم در اختیار دارد.

صبای قم در پنج بازی انجام شده خود 131 گل به ثمر رسانده است ولی دروازه این تیم تاکنون 149 بار مقابل حریفان باز شده که نشان می‌دهد صبای قم با کمی تقویت و حمایت بیشتر می‌تواند قوی‌تر در مصاف با حریفان لیگ برتری حاضر شود.

در نهایت اینکه تیم هندبال کاسپین قزوین که بعد از پنج هفته در بازی خانگی هفته ششم توانست تیم هندبال صبای قم را در قزوین با اختلاف چهار گل شکست بدهد با دو امتیاز در رده دهم جای دارد و تیم هندبال نیروی زمینی تهران با شکست در تمام بازی‌های قبل خود بدون امتیاز در مکان یازدهم و آخر جدول ایستاده است.

تیم صبای قم بعد از اینکه در دیداری حساس از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان مقابل میهمان خود تیم نفت و گاز گچساران تن به شکست داد، این هفته برای جبران مافات در میهمانی حریف قزوینی خود کاری از پیش نبرد و با اختلاف چهار گل و حساب 30 بر 26 باخت و در جمع قعرنشین‌های جدول لیگ برتر باقی ماند.

امسال در مسابقات لیگ دسته برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور 11 تیم حضور دارند که بازی‌های خود را برای کسب عنوان قهرمانی و راهیابی به رقابت‌های هندبال قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا در مدت 20 هفته به صورت رفت و برگشت برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/78002/غ40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول