اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس

47 گلزار شهدای شهرستان دماوند غبارروبی شد

47 گلزار شهدای شهرستان دماوند به مناسبت هفته دفاع مقدس غبارروبی و عطرافشانی شد.

47 گلزار شهدای شهرستان دماوند غبارروبی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، در مراسم نمادین این آیین مقدس که پیش از ظهر امروز در امامزاده قاسم (ع) دماوند برگزار شد، علاوه بر مسئولان شهرستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تعدادی از خانواده‏های شهدا و ایثارگران و خواهر شهید فاطمه قزوینی که شهید سال سپاه انتخاب شده است، نیز حضور داشتند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند در حاشیه این مراسم نمادین با بیان اینکه این برنامه در برنامه‏ریزی ستاد هفته دفاع مقدس آمده بود، به خبرنگار فارس در شرق استان تهران گفت: در ابتدا قرار بود که مراسم مثل سال‏های گذشته در همه گلزارهای شهدا صورت گیرد.

امیر مرادی ادامه داد: تجربه سال‏های پیش نشان داد که در این روش، همه کارها با شتاب و عجله صورت گرفته و زمانی برای اجرای برنامه نمادین باقی نمی‏ماند.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین در جلسه هماهنگی برنامه‏های هفته دفاع مقدس مقرر شد تا ابتدا برنامه نمادین گرامیداشت یاد و خاطره گرانقدر شهدا را در گلزار شهدای امامزاده قاسم (ع) دماوند برگزار کرده و سپس با حضور مسئولان به غبارروبی بقیه گلزارهای مبارک شهدای شهرستان بپردازیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند تصریح کرد: از این پس نیز در مناسبت‏های مختلف به همین شیوه عمل خواهیم کرد و هر بار به طور چرخشی مراسم نمادین در یکی از گلزارها برگزار خواهد شد.

مرادی اظهار داشت: شهرستان دماوند 350 شهید مدفون در خود شهرستان دارد و تعدادی از پیکرهای مبارک شهدای شهرستان نیز در بهشت زهرا و جاهای دیگر مدفون هستند.

انتهای پیام/2568/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول