اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تبریز عنوان کرد

3 هدف و توصیه مشترک در وصیت‌نامه شهدا/ توجه بیشتر به سینمای دفاع مقدس

نماینده مردم تبریز گفت: در بررسی به عمل آمده از وصیت‌نامه شهدا، سه هدف حفظ اسلام، نظام اسلامی و اطاعت از ولایت فقیه در وصایای شهدا مشترک است که نشان می‌دهد تا چه اندازه پای آرمان‌های انقلاب و حفظ تمامیت ارضی کشور ایستاده بودند.

3 هدف و توصیه مشترک در وصیت‌نامه شهدا/ توجه بیشتر به سینمای دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، رضا رحمانی در یادواره شهدای محله مفتح تبریز اظهار کرد: زبان هنر به ویژه فیلم تا حد زیادی می‌تواند روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی حاکم بر جبهه‌ها را با به تصویر کشیدن به مخاطب انتقال دهد، از این رو باید بیشتر به این بخش و سینمای دفاع مقدس توجه کنیم.

وی تاکید کرد: انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید امری ضروری است.

رحمانی اضافه کرد: در بررسی به عمل آمده از وصیت‌نامه شهدا سه هدف حفظ اسلام، نظام اسلامی و اطاعت از ولایت فقیه در وصایای شهدا مشترک است که نشان می‌دهد تا چه اندازه پای آرمان‌های انقلاب و حفظ تمامیت ارضی کشور ایستاده بودند.

وی گفت: امروز نیز جنگ ادامه دارد اما در جبهه اقتصادی، دشمن از هر روزنه برای تهاجم اقتصادی به کشور استفاده می‌کند، این جبهه لشکر، مهمات و سرباز خاص خود را دارد که باید به مقابله با دشمن بپردازد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: کارگران، تولیدکنندگان و مسئولین نقش‌آفرینان مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن هستند و باید با تصمیمات مناسب، کار و تلاش در مقابل این تهاجمات ایستادگی کنند.

رحمانی گفت: به برکت نظام اسلامی، جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا نقش‌آفرینی می‌کند که دوخته شدن چشم جهان به سخنان رئیس جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل یک نشانه از این نقش‌آفرینی است.

این یادواره با همت پایگاه مقاومت شهید زارع و حوزه هفت بسیج شهری و با حضور مردم و خانواده‌های شهدا در مسجد حاج رفیع برگزار شد.

انتهای پیام/60002/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول