اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

ماهانی‌ها جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا را به شهدا اهدا کردند

جام نایب قهرمانی رقابت‌های غرب آسیا و همچنین جام قهرمانی رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های آسیا توسط دلیرمردان بسکتبال این باشگاه به شهیدان انقلاب اسلامی اهدا شد تا گوشه‌ای از دین خود را در برابر بزرگی این مردان خدا ادا کرده باشند.

ماهانی‌ها جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا را به شهدا اهدا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از سایت باشگاه فولاد ماهان سپاهان، همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و در ادامه فعالیت‌های فرهنگی باشگاه فولاد ماهان سپاهان ماهانی‌ها با حضور در گلستان شهداء اصفهان با آرمان‌های امام راحل و شهیدان هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق نمودند.

در این مراسم که با حضور مدیران، معاونان، کارکنان، ورزشکاران و هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان برگزار شد، ماهانی‌ها جام نایب قهرمانی رقابت‌های غرب آسیا و همچنین جام قهرمانی رقابت‌های بسکتبال باشگاه های آسیا که توسط دلیرمردان بسکتبال این باشگاه کسب شده بود را به شهیدان انقلاب اسلامی اهدا نمودند تا گوشه‌ای از دین خود را در برابر بزرگی این مردان خدا ادا کنند.

پیش از این ماهانی‌ها با حضور در آسایشگاه جانبازان و معلولین اصفهان با شهیدان زنده انقلاب دیدار کردند.

شایان ذکر است این مراسم با گلباران و قرائت فاتحه بر سر مزار سرداران شهید خرازی، کاظمی، ردانی‌پور و شهدای گمنام پایان یافت.

انتهای پیام/63006/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول