اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می دهد؛

پیام تسلیت نهادهای دولتی مازندران در پی درگذشت زنده‌یاد معافی

نهادهای دولتی مازندران در پی درگذشت زنده‌یاد جابر معافی پیام تسلیت جداگانه‌ای ارسال کردند.

پیام تسلیت نهادهای دولتی مازندران در پی درگذشت زنده‌یاد معافی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، نهادهای دولتی و دستگاه‌های اجرایی مازندران در پی درگذشت مرحوم معافی پیام تسلیت جداگانه‌ای ارسال کردند.

مصطفی خاوری‌نژاد رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در گذشت تأسف‌بار سرپرست خبرگزاری فارس در مازندران را به مردم شریف استان، اصحاب رسانه و خانواده داغدار ایشان تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

ضایعه تاسف‌بار و اسفناک در گذشت جناب آقای معافی سرپرست خبرگزاری فارس در مازندران که در طی سال‌های اخیر در اطلاع‌رسانی اخبار این سازمان و صنعت ساختمان استان نقشی اثرگذار و جهت بخش داشت موجب تأسف و تألم خاطر شد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه مهندسی استان درگذشت این خبرنگار فعال و متعهد را به مردم شریف مازندران و اصحاب رسانه و به ویژه خانواده داغدارشان تسلیت عرض کرده و از درگاه احدیت برای آن مرحوم مغفور رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

*پیام تسلیت روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران به مناسبت درگذشت مرحوم معافی

روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در پیام تسلیت آورده است: درگذشت نابهنگام و تأسف‌بار دوست و همکار عزیزمان مرحوم جابر معافی که در صداقت و صراحت در خبر و کوشش در اطلاع‌رسانی صحیح، ستودنی بود موجب تأثر و تألم فراوان شد.

این ضایعه مالامال از غم و اندوه را به خانواده داغدار، به ویژه همسر و فرزندان، همه خبرنگاران و اصحاب رسانه استان تسلیت عرض کرده و برای آن عزیز سفر کرده آرزوی علو درجات الهی و از درگاه حق‌تعالی جهت بازماندگان، صبر و اجر مسئلت می‌کنیم.                                                                  

*پیام تسلیت مدیرکل ثبت احوال مازندران به مناسبت درگذشت مرحوم معافی

فرج‌الله ملکی مدیرکل ثبت احوال با ارسال پیامی به مناسبت درگذشت ناگوار مرحوم مغفور شادروان جابر معافی سرپرست خبرگزاری فارس این واقعه غم‌انگیز را به خانواده معزز آن مرحوم و اصحاب رسانه تسلیت گفت.

در این پیام اضافه شد: خبر درگذشت ناگوار سرپرست خبرگزاری فارس در استان مازندران مرحوم مغفور شادروان جابر معافی که از خبرنگاران متعهد، متدین، مجرب، مبادی آداب و خلاق استان بودند عمیقاً موجب تأثر و تألم خاطر اینجانب شده است.

در ادامه آمده است: با ابراز اندوه و عرض تسلیت صمیمانه از درگاه خداوند سبحان غفران واسعه و علو درجات روح پاک آن عزیز سفر کرده را تسلیت عرض کرده و برای آن خانواده معزز، تمامی بازماندگان شریف و اصحاب محترم رسانه در سطح استان، صبر جمیل و اجر جزیل توأم با سلامتی و بقای عمر با عزت خواستارم.

* پیام تسلیت روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران به خبرگزاری فارس

در پیام تسلیت روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران آمده است: ضایعه تاثرانگیز و اندوهناک عروج ملکوتی برادری ارجمند، خبرنگاری متعهد، مدیر دفتر خبرگزاری فارس در استان و عضو تیم خبرنگاران بحران جمعیت هلال احمر مازندران، شادروان "جابر معافی" را به خانواده داغدارش و جامعه رسانه‌ای استان تسلیت عرض کرده، از درگاه یگانه هستی‌بخش برای بازماندگان صبر جمیل و برای آن عزیز سفرکرده غفران و رضوان الهی مسئلت می‌کنیم.

انتهای پیام/2296/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول