اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مشگین‌شهر:

برای مذاکره لحن ملایم کافی نیست

امام جمعه مشگین‌شهر گفت: برای مذاکره لحن ملایم کافی نیست بلکه نیاز به اقدام عملی است.

برای مذاکره لحن ملایم کافی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام غلامرضا باوقار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشگین‌شهر با اشاره به شرکت رئیس جمهور ایران در شصت و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل اظهار داشت: این سفر از مهم‌ترین و با ارزش‌ترین سفرهای ریاست جمهوری است که در آن رئیس جمهور کشور، ایران را محور ثبات، امنیت و آرامش عنوان کرده و فشارهای وارده را بر جمهوری اسلامی ناروا و غیرقانونی بیان کرده است.

وی تصریح کرد: برای مذاکره با آمریکا مقدماتی نیازمند است که هنوز این مقدمات فراهم نشده به طوریکه برای مذاکره لحن ملایم کافی نیست بلکه نیاز به اقدام عملی است و این با حمایت‌هایی که آمریکا از دشمن قسم خورده نظام جمهوری اسلامی (رژیم صهیونیستی) دارد، میسر نمی‌شود.

باوقار با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید خاطر نشان کرد: مهر ماه شور و نشاط دانش‌آموزان است که بالغ بر 14 میلیون دانش‌آموز با شور و نشاط پا به عرصه علم‌آموزی گذاشته‌اند تا بتوانند آینده‌سازان جمهوری اسلامی را تشکیل دهند.

این مسئول بزرگ‌ترین سرمایه یک کشور را ملت آن کشور عنوان کرد و ادامه داد: نیروهای جوانی که پا به عرصه علم‌آموزی می‌گذارند اگر با انگیزه به علم‌آموزی روی آورند، می‌تواند پیشرفت و توسعه کشور را فراهم کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن به قله‌های رفیع کمال برسانند.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری رسالت دانش‌آموزان را نسبت به نسل انقلابی مهم‌تر و ارزشمندتر بیان کرده و دانش‌آموزان باید بیشتر در جهت پیشرفت و توسعه کشور قدم بردارند و از آنان انتظار می‌رود پیشگامان تمدن اسلامی باشند و با فکر و اندیشه نوین حرف‌های تازه‌ای به گوش جهانیان برسانند.

خطیب نماز جمعه مشگین‌شهر نقش آموزش و پرورش را در تربیت دانش‌آموزان و تقویت سیاسی، علمی، اجتماعی و... را با اهمیت خواند و افزود: انتظاری که از آموزش و پرورش در این راستا وجود دارد با سرلوحه قرار دادن تربیت اخلاقی و معنوی بر تقویت و افزایش بصیرت دانش‌آموزان تلاش کنند که لازمه آن ثبات و برنامه‌ریزی در آموزش و پرورش است.

باوقار تصریح کرد: اساسی‌ترین وظیفه آموزش و پرورش تعلیم و تربیت است و سوق دادن دانش‌آموزان به جولان مسائل سیاسی نوعی خیانت می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل ،امام جمعه مشگین‌شهر با اشاره به تغییر و تحولات اخیری که در آموزش و پرورش شهرستان مشگین‌شهر وجود داشت، خاطر نشان کرد: در طول سال‌های اخیر شاهد تغییر و تحول چندین رئیس و سرپرست به آموزش و پرورش شهرستان بودیم که با وجود مدیران قوی و با سابقه این تغییر و تحول چندین ماهه در شأن آموزش و پرورش شهرستان نیست.

انتهای پیام/62009/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول