اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مواضع ایران در سازمان ملل صورت گرفت

استراتژیک نرمش قهرمانانه ایران در برابر استراتژی تکبر آمیز کاخ سفید

امام جمعه هریس گفت: مواضع دولتمردان جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نشان‌دهنده پیروزی استراتژیک نرمش قهرمانانه در دیپلماسی آشکار و پنهان نظام اسلامی در برابر استراتژی تکبر آمیز کاخ سفید و دیگر قدرت‌های غربی است.

استراتژیک نرمش قهرمانانه ایران در برابر استراتژی تکبر آمیز کاخ سفید

به گزارش خبرگزاری فارس از هریس، حجت‌الاسلام قهرمان احمدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هریس با اشاره به سخنان رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد اظهار کرد: سخنرانی ایشان درباره حقوق ملت ایران و موضوعات سوریه، فلسطین و بحرین و مواضع روشن و قدیمی جمهوری اسلامی ایران از مواضع اصول‌گرایانه بوده و قابل تقدیر و تشکر است.

وی افزود: رئیس جمهور در سخنان خود پذیریش حق طبیعی، قانونی و مسلم ایران به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را ساده‌ترین راه حل موضوع هسته‌ای دانست و از مجمع عمومی سئوال کرد که دانشمندان هسته‌ای ایران به چه جرمی ترور شدند؟ باید از سازمان ملل و شورای امنیت پرسید آیا ترورکنندگان محکوم شدند؟

خطیب جمعه هریس تصریح کرد: به حمدالله تحولات و مواضع دولتمردان جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نشان دهنده پیروزی استراتژیک نرمش قهرمانانه در دیپلماسی آشکار و پنهان نظام اسلامی در برابر استراتژی تکبر آمیز کاخ سفید و دیگر قدرت‌های غربی است، راهبردی که در صورت تاکید و عمل دولتمردان به آن متکی به مولفه‌های اقتدار نظام اسلامی قطعا دستاوردهای ارزشمند دیگری را برای نظام اسلامی دربرخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: انصافا رئیس جمهور مواضع صریح و انقلابی و حق‌طلبانه و مستحکم ملت ایران را به جهانیان نشان داد و مواضع رئیس جمهور طبق فرمایش مقام معظم رهبری در چارچوب عزت، حکمت و مصلحت بود.

احمدی افزود: اگر امروز تغییرات در مواضع رهبران آمریکا مشاهده می‌شود به دلیل مقاومت و اقتدار ملت ایران در صحنه‌های مختلف است. رئیس جمهور ایران با یک بیان دیپلماتیک خواستند به آمریکایی‌ها این نکته را منتقل کنند که چه کسی در آمریکا تصمیم می‌گیرد آیا دولتمردان و ملت آمریکا تصمیم می‌گیرند؟ یا گروه‌های فشار صهیونیستی تصمیم‌گیرنده اصلی آمریکایی‌ها هستند.

امام جمعه هریس اضافه کرد: آمریکا عامل اصلی بروز جنگ هشت ساله تحمیلی علیه جمهوری اسلامی است و در همه خرابی‌ها و جنایاتی که در این دوره به وقوع پیوست شریک است و عملکرد آمریکا و سایر همپیمانان در منطقه حاکی از حاکمیت خصلت‌های استکباری این رژیم و زیاده‌خواهی حکومت‌ آمریکا است و این رژیم تنها در صورتی عقب‌نشینی می‌کند که در برابر خود با حریفی قدرتمند و محکم رو‌به‌رو باشد.

انتهای پیام/60002/ق40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول