اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

دفاع مقدس قدرت دینی ما را نیز تقویت کرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت:‌ دفاع مقدس به معنای واقعی قدرت دینی ما را تقویت کرد و یک عزم عمومی را برای دفاع از وطن سر و سامان بخشید.

دفاع مقدس قدرت دینی ما را نیز تقویت کرد

حجت‌الاسلام مهدی ستوده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس همزمان با هفته دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از تأثیرات دفاع مقدس در حوزه هنر و ادبیات تولید فیلم‌های متنوع با محوریت جنگ هشت ساله و همچنین تولید دیگر آثار هنری، فرهنگی و ارزشی بود که به ساحت هنر و ادبیات ما غنای خاص بخشید.

وی تصریح کرد: ما در این جنگ نابرابر نه تنها معجزات بسیار فراوانی را از قدرت الهی و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت مشاهده کردیم بلکه خود غربی‌ها نیز به صراحت اعلام کردند که ایرانی‌ها معتقد به معجزه هستند که مگر معجزه‌ای بیاید و آنها را از این مهلکه نجات دهد که پیروزی ملت ایران بر غرب و شرق معجزه حقیقی بود که اتفاق افتاد.

ستوده خاطر نشان کرد: در این جنگ همه‌جانبه غرب و شرق علیه جمهوری اسلامی ایران همه به میدان آمدند اما نقش سنگرسازان بی‌سنگر ستودنی بود به گونه‌ای که آنها بی‌ادعا تلاش کردند تا دشمن را از حرکت رو به جلو باز دارند که نمونه‌ای از ایثارگری آنها را در مرزهای غربی می‌توان به خوبی مشاهده کرد.

این مسئول به سفیران عزت و شرف این ملت، آزادگان اشاره کرد و ادامه داد: آزادگان ما ایمان و پایمردی حقیقی را به اثبات رسانده و با تحمل سختی‌ها در سیاه‌چال‌های دوران اسارت سعی کردند برای این سرزمین فخر و شرف به همراه بیاورند.

وی مشارکت فعال زنان به ویژه در حوزه پشتیبانی و امدادرسانی را یادآور شد و اضافه کرد: نباید نقش بی‌بدیل این شیر زنان نادیده گرفته شود چرا که اگر این پشتیبانی‌ها نبود به یقین ما در جنگ هشت ساله با ناکامی واقعی روبه‌رو می‌شدیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ضرورت تحکیم بنیان خانواده و شناخت دوست و دشمن را از دیگر دستاوردهای داخلی جنگ هشت ساله برشمرد و بیان کرد: در این دفاع مقدس مشخص شد که قدرت ایمانی و ارزشی اسلام بر تمام اهریمنان غالب است.

ستوده همچنین به نتایج بین‌المللی و منطقه‌ای دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ‌تثبیت اقتدار جمهوری اسلامی ایران و تضمین استقلال کشور به همراه ایجاد الگوی مبارزه با قدرت‌های بزرگ در این بین حائز اهمیت است.

وی از اعتماد به نفس ایران در تأمین امنیت منطقه و اثبات کارآمدی دین اسلام به عنوان شاخصه‌های جنگ هشت ساله در عرصه بین‌المللی خبر داد و افزود: امروز همه ما در میدان مبارزه با دشمن سعی وافری را به کار گرفتیم تا استکبار جهانی را به تسلیم و تزلزل وادار کنیم.

انتهای پیام/62004/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول