اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان برگزار شد

نمایش خیابانی دفاع مقدس در حاشیه مراسم رژه 5 مهر آبادان

در حاشیه مراسم رژه 5 مهر آبادان، یک نمایش خیابانی توسط بهنام کاوه هنرمند تئاتر آبادانی به معرض نمایش درآمد که مورد استقبال و تشویق عموم قرار گرفت.

نمایش خیابانی دفاع مقدس در حاشیه مراسم رژه 5 مهر آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، صبح امروز یگان‌های نظامی، انتظامی، موتوری و مردمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آبادان به مناسبت سالروز شکست حصر آبادان رژه رفتند.

در این مراسم که از ساعت 8:30 آغاز شد، مسئولان و فرماندهان کشوری و لشکری حضور داشتند که از جمله این میهمانان می‌توان به حضور جانشین عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندار و امام جمعه آبادان اشاره کرد.

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج آبادان و خرمشهر و فرماندهی نیروی انتظامی آبادان و خرمشهر نیز در این مراسم حضور داشتند و رژه یگان‌های خود را مشاهده کردند.

در حاشیه این مراسم، یک نمایش خیابانی توسط بهنام کاوه هنرمند تئاتر آبادانی به معرض نمایش در آمد که مورد استقبال و تشویق عموم قرار گرفت.

در ادامه، یگان‌های زرهی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مقابل جایگاه عبور کرده و به تمثال مبارک امام (ره) و فرماندهی معظم کل قوا ادای احترام نظامی کردند.

نیروهای مردمی بسیج و عشایر غیور عرب منطقه و ورزشکاران و خردسالان آینده‌ساز شهر آبادان نیز از مقابل جایگاه با ادای احترام عبور کردند.

نیروهای یگان موتوری سپاه، ارتش و نیروی انتظامی نیز توان دستگاهی خود را به معرض نمایش گذاشته و اقتدار و صلابت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را نشان دادند.

در خلال این مراسم نیز سردار سرتیپ، مرتضی میریان، جانشین عملیات نیروی زمینی سپاه و سرهنگ عادل عساکره، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان به ایراد سخنرانی پرداختند.

به گزارش خبرگزاری فارس، صبح امروز به مناسبت سالروز پیروزی غرور آفرین شکست حصر آبادان، یگان‌های نظامی، انتظامی موتوری و مردمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آبادان رژه رفتند که این مراسم با استقبال گسترده مردم قهرمان‌پرور آبادان همراه بود.

انتهای پیام/72013/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول