اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

مردم ایران با دست خالی جلوی یورش استکبار ایستادگی کردند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: در زمان جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق با کمک آمریکا و کشورهای استکباری به کشور ما یورش آورد و مردم شجاع ایران اسلامی در این جنگ با دست خالی در مقابل این حملات ایستادگی کردند.

مردم ایران با دست خالی جلوی یورش استکبار ایستادگی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس قرچک پیش از ظهر امروز با حضور رضا ریاحی فرماندار شهرستان قرچک، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیلی امام جمعه قرچک، هوشنگ کولیوند رئیس آموزش و پرورش قرچک، نایب مرادی رئیس شورای شهر، یوسف صاحبدل شهردار و جمع کثیری از مسئولان شهرستان قرچک در مجتمع آموزشی دخترانه کمال برگزار شد.

مردم ایران با دست خالی جلوی یورش استکبار ایستادگی کردند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک ضمن خوش‌‌آمدگویی به دانش‌آموزان و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس گفت: در زمان جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق با کمک آمریکا و کشورهای استکباری به کشور ما یورش آورد و مردم شجاع ایران اسلامی در این جنگ با دست خالی در مقابل این حملات ایستادگی کردند.

هوشنگ کولیوند با اشاره به اینکه دفاع مقدس جزو افتخارات کشور ماست، افزود: امروز شما دانش‌آموزان با تحصیل و درج افتخارات علمی به کمک خانواده‌هایتان این افتخار یعنی هشت سال مقاومت و پیروزی را به نسل آینده منتقل کنید.

دانش‌آموزان با کسب دانش به قله‌های پیشرفت برسند/عنایت خدا و وحدت ملی رمز پیروزی ایران اسلامی

فرماندار قرچک در ادامه با تبریک این روز فرخنده و آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شما دانش آموزان از افتخارات ایران اسلامی برای کسب دانش و رسیدن به قله‌های پیشرفت هستید.

رضا ریاحی گفت: شما دانش‌آموزان باید با درس خواندن و کسب مدارج بالای علمی می‌توانید نه تنها در کشور بلکه در تمام دنیا پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزار درآورید.

وی خاطر نشان کرد: برای اینکه شما عزیزان راحت بتوانید درس بخوانید و در جامعه راحت زندگی کنید، در هشت سال دفاع مقدس مردان و زنانی جان خود را در را آزاد بودن شما فدا کردند.

ریاحی با اشاره به اینکه نقش زنان در جنگ کمتر از مردان نبود، اظهار داشت: زنان ایران اسلامی نقش مهمتری از مردان در جنگ داشتند چون این زنان ما بودن که مردانی با ایمان و پاکدامن برای حفظ ارزشهای ایران اسلامی راهی میدان جنگ کردند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک گفت: هفته دفاع مقدس یادمان هشت سال جانبازی، رشادت و جان‌باختگی مردان و زنانی است که در راه دفاع از میهن و آرمان‌های ایران اسلامی جان خود را از دست دادند.

وی افزود: عنایت خداوند، رهبری حضرت امام خمینی(ره)، ایمان مذهبی، غیرت، توکل، وحدت ملی و شهادت طلبی رزم پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود.

رضا ریاحی افزود: ما همیشه باید تابع مطلق ولایت فقیه به فرماندهی مقام معظم رهبری باشیم که این امر باعث پیروزی همیشگی ما در مقابل فتنه گران و کشورهای استکباری است.

فرماندار قرچک در پایان اظهار داشت: امروز به برکت رشادت‌های رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس چنین فرصت ارزشمندی برای شما دانش آموزان فراهم شده است که امروز در امنیت و آرامش به تحصیل و علم‌آموزی بپردازید.

این گزارش حاکی است، در سال تحصیلی جدید 43 هزار دانش‌آموز در 145 مدرسه و 1400 کلاس درس در مقاطع مختلف تحصیلی در شهرستان قرچک به مدرسه می‌روند.

انتهای پیام/2462/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول