اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد

امضا تفاهم‌نامه توسعه ورزش روستایی در مازندران

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از انعقاد تفاهم‌نامه توسعه ورزش در روستاهای مازندران با مدیرکل امور روستایی مازندران خبر داد.

امضا تفاهم‌نامه توسعه ورزش روستایی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، احمد سعادتمند صبح امروز در حاشیه بهره‌برداری از سالن ورزشی روستای ماکران این شهرستان با اشاره به کسب حدود یک صد مدال بین‌المللی توسط ورزشکاران مازندران اظهار داشت: کسب این موفقیت در کشور بی‌سابقه بود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با تاکید بر توسعه ورزش در روستاهای مازندران از امضای یک تفاهم‌نامه با مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران برای تکمیل سالن‌های ورزشی بالای 95 درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات روستایی و عشایری و تقدیر از  قهرمانان روستایی مازندران نیز در این تفاهم نامه لحاظ شد.

به گزارش فارس، سالن ورزشی روستای ماکران شهرستان میاندرود با حضور استاندار مازندران، مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، فرماندار و مسئولان شهرستانی سالن چند منظوره ورزش‌های توپی و غیر توپی روستای ماکران این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گفته مسئولان این سالن در 1300متر مربع و در زمین اهدایی یکی از  اهالی ساخته شده است.

برای ساخت این سالن ورزشی میزان 500 میلیون تومان اعتبار هزینه شد که 70 درصد آن از اعتبارات دولتی و 30 درصد دیگر از محل مشارکت‌های مردمی تامین شده است.

ذات‌الله زارعی فرماندار میاندرود در این مراسم  با اذعان به نبود یک استخر ورزشی در این شهرستان امکانات ورزشی مرکز میاندرود را ناکافی دانست و خواستار توجه بیشتر در اعتبارات به این مساله شد.

 

انتهای پیام/86021/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول