اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط خیران کاشانی صورت گرفت

کلنگ 2 پروژه آموزشی در کاشان به زمین زده شد

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کاشان از کلنگ‌زنی دو پروژه خیرساز شامل یک سالن آمفی تئاتر و سالن اجتماعات و یک نمازخانه در دبیرستان دخترانه حضرت فاطمه (س) این شهرستان خبر داد.

کلنگ 2 پروژه آموزشی در کاشان به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد کتابچی امشب در حاشیه این مراسم اظهار داشت: پروژه اول نمازخانه و سالن اجتماعات با زیربنای 500 متر مربع است که توسط خیر شعبانی با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال احداث می‌شود که این پروژه ششمین پروژه آموزشی این خیر کاشانی است.

وی افزود: پروژه دوم در طبقه دوم این پروژه احداث سالن آمفی‌تئاتر با ظرفیت 600 صندلی و با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال توسط خیر ریاضی بصورت مشارکتی با دولت احداث می‌شود.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کاشان یادآور شد: علت انتخاب دبیرستان دخترانه حضرت فاطمه زهرا(س) در بلوار مفتح این شهرستان توسط این دو خیر کاشانی عدم وجود نمازخانه و سالن اجتماعات در این مرکز آموزشی بوده که هزینه احداث این دو پروژه بیش از 10 میلیارد ریال است.

کتابچی با اشاره به این که این دو پروژه خیرساز از سازه و طراحی بسیار زیبایی برخوردار است ابراز داشت: این دو پروژه خیرساز قرار است در طی مدت یک سال تا مهر سال آینده آماده و به بهره‌برداری برسد.

وی در ادامه از اجرای هفت پروژه ورزشی و آموزشی خیرساز کاشانی خبر داد و افزود: یکی از این هفت پروژه خیرساز در دست اجرا احداث دبیرستان خیر ساز امینی در خیابان نطنز است که با 20 میلیارد ریال هزینه تا پایان مهرماه امسال افتتاح شده و به بهره‌برداری خواهد رسید.

کتابچی خاطرنشان کرد: شش پروژه بقیه ورزشی و آموزشی خیرساز کاشانی نیز که بالغ بر 40 میلیارد ریال هزینه دارد تا پایان سال جاری افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به 25 پروژه در دست اجرای خیرین شهرستان کاشان از سال 90 تا کنون عنوان کرد: این پروژه‌ها شامل پروژه‌های آموزشی، ورزشی، نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی است که برخی افتتاح و بعضی نیز در آستانه افتتاح قرار دارند و تعداد 10 پروژه طی دو سال اخیر در حال کلنگ‌زنی طراحی و یا عقد قرارداد هستند.

به گفته وی، تعداد 63 پروژه نیز پیش از سال 90 در بخش‌های ورزشی، نمازخانه و آموزشی اجرا شده است که تا 800 میلیارد ریال خیرین در این پروژه‌ها هزینه کرده‌اند.  

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان، حضور خیرین در عرصه آموزش و پرورش کاشان را باعث رشد و توسعه فضاهای ورزشی و آموزشی شهرستان کاشان دانست و گفت : خیرین مدرسه‌ساز کاشان به لحاظ مشارکت در امر احداث فضاهای ورزشی و آموزشی رتبه اول استان اصفهان را دارند و در کشور نیز مورد توجه هستند.

کتابچی متذکر شد: خیرین شهرستان کاشان برای اجرای پروژه‌های ورزشی و آموزشی مشارکتی با دولت اعلام آمادگی کرده‌اند و در صورتی که سهم دولت ابتدا در اجرای پروژه‌ها هزینه شود خیرین نیز کار اتمام پروژه را انجام می‌دهند.

وی، پروژه‌های مشارکتی خیرین و دولت را استخر شنای بین‌المللی کتابچی کاشان، ساختمان عبداللهی و چندین پروژه دیگر اعلام کرد و با اشاره به برآورد 40 میلیارد ریالی استخر بین‌المللی کتابچی گفت: 20 میلیارد ریال دولت و 20 میلیارد ریال بقیه را خیر کتابچی باید هزینه کنند اما خیر اعلام کرده در صورت دادن 20 میلیارد تسهیلات دولتی حاضر است زودتر از دولت پروژه را اجرا کند.

در پایان این مراسم از خیرین شهرستان کاشان توسط مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان کاشان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2406/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول