اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس:

بخش خصوصی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در ورزش نیست

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش خصوصی به دلیل کم سود بودن بخش ورزش علاقه‌ای به سرمایه‌گذاری در این بخش ندارد.

بخش خصوصی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در ورزش نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، روح‌الله عباسپور در نشست مسئولان و رؤسای هیئت‌های ورزشی استان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی که بعد از ظهر امروز در سالن باغستان برگزار شد، اظهار کرد:‌ مسائل مالی در دو حوزه دولتی و خصوصی پیگیری می‌شود.

وی افزود: بخش خصوصی در مواردی اقدام به سرمایه‌گذاری می‌کند که ارزش افزوده بیشتری برایش داشته باشد.

این مسئول اضافه کرد: بخش ورزش آن گونه که باید، ارزش افزوده ندارد، بنابر این سرمایه‌گذاران بخش خصوصی رغبتی برای سرمایه‌گذاری در این بخش ندارند.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشور ایران در یک جنگ اقتصادی به سر می‌برد، عنوان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از یک سو با حذف بیمه نفت‌کش‌ها و از سوی دیگر تحریم بازارهای ایران موجب از بین رفتن منابع درآمدی کشور شدند.

عباسپور تصریح کرد: اصلی‌ترین درآمد کشور از فروش نفت حاصل می‌شد که در حال حاضر با فروش حداکثر 800 بشکه نفت با کاهش درآمد حاصل از نفت روبرو هستیم.

وی افزود: چنین تحریمی اگر به هر کشوری وارد می‌شد، قطع یقین قادر به اداره امور خود نبود و از پا در می‌آمد اما کشور ایران با ایستادگی در برابر تحریم‌ها به موفقیت‌های زیادی دست یافت.

این مسئول با اشاره به اینکه زیرساخت‌های خوبی در عسلویه ایجاد شده است، اضافه کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه نفت هزینه زیادی به دنبال دارد اما مزیت مهمی که دارد این است که از جمله سرمایه‌گذاری‌هایی به شمار می‌رود که زودبازده و پرسود است.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پس از درآمدهای نفتی، مالیات مهم‌ترین تکیه گاه درآمدی است، اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده در بودجه سال جاری 40 هزار میلیارد تومان درآمد از محل مالیات عاید کشور می‌شود.

عباسپور افزود: با برنامه‌ریزی دقیق و به موقع از این درآمد می‌توان برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور بهره‌مند شد.

وی با بیان اینکه در عرصه ورزش نیز ظرفیت‌های خوبی وجود دارد، گفت: ظرفیت‌های خوبی در عرصه ورزش وجود دارد که اگر با روحیه ایثارگری کار شود می‌توان ورزشکاران و قهرمانان نام‌آوری را در سطح جهانی تربیت کرد.

این مسئول ضمن تأکید بر توجه به ورزش روستایی گفت: ورزش روستایی نباید مغفول واقع شود بلکه باید با گسترش فضاهای ورزشی در روستاها به استعدادیابی در این مناطق نیز توجه شود.

انتهای پیام/77010/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول