اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

مستند مردان هور یک دایرةالمعارف تصویری است

استاندار قزوین گفت: مستند مردان هور به عنوان یک دایرةالمعارف که قابل استفاده برای عموم است می‌باشد و هر کس به اندازه توان و علاقه‌اش می‌تواند از آن استفاده کند.

مستند مردان هور یک دایرةالمعارف تصویری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد عجم ظهر امروز در حاشیه رونمایی از مستند مردان هور در استانداری قزوین اظهار داشت: سپاه پاسداران در ساخت مستند مردان هور کار بزرگی را کرده است و نیز خیل عظیمی از بسیجیان، خانواده‌های شهدا و پاسداران در ساخت این مستند تلاش کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در ساخت این پروژه واقعا همه چیز پول نبوده و آن اراده و پاک نیتی که دست‌اندرکاران این مجموعه داشته‌اند بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: مستند مردان هور به عنوان یک دایرة‌المعارف که قابل استفاده برای عموم است می‌باشد و هر کس به اندازه توان و علاقه‌اش می‌تواند از آن استفاده کند.

این مسئول افزود: سپاه با ساخت این مجموعه کاری کرد که نام همه شهیدان و رزمندگان دفاع مقدس قزوین ماندگار بماند و از همه این عزیزان تشکر می‌کنم.

استاندار قزوین اظهار داشت: استانداری قزوین از همه لحاظ برای ساخت این مستند ورود پیدا کرد و هرجا که نیاز بود برای تولید این مستند کمک می‌کرد.

عجم در مورد تهیه کننده این اثر گفت: از آقای سیدزاده غیر از این هم انتظار نمی‌رفت و باید بگویم که این عزیز حتی پاداش بازنشستگی خود را هم برای تولید این مستند صرف کرده است.

وی خاطرنشان کرد: شهدا بسترهای خوبی برای پیشرفت هستند و ما باید از این بسترها به نحو احسن استفاده کنیم و نباید به ساخت همین مستند قانع باشیم.

استاندار قزوین ادامه داد: ما در اجرای اهدافمان نباید بایستیم و گرچه در نقطه مطلوبی قرار داریم ولی در حد اعلا نیست و باید به پیشرفت‌های بیشتری برسیم.

عجم در انتها گفت: یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی می‌داریم و امیدواریم که رهبر انقلاب همیشه پایدار باشد و دست با برکت ایشان همیشه بر سر ما پرتوافشانی کند و پرچم انقلاب را به دست حضرت حجت (عج) بدهد.

انتهای پیام/77007/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول