اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

۱۳ مستند تلویزیونی سرداران شهید در خوزستان رونمایی می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از رونمایی ۱۳ مستند تلویزیونی سرداران خوزستان خبر داد و گفت: این مستند‌ها در رابطه سرداران شهید محوری خوزستان در دوران جنگ تحمیلی است.

۱۳ مستند تلویزیونی سرداران شهید در خوزستان رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز عبدالمجید عقیلی در نشست خبری که ظهر امروز در محل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد اظهار کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های امسال ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزاری همایش سالروز اولین شکست نیروهای بعثی در حمیدیه است که امیدواریم اصحاب رسانه مانور خوبی بر این موضوع داشته باشند.

وی بیان کرد: دفاع مقدس گنجینه پایان ناپذیری است که در طول 8 سال جنگ تحمیلی تولید شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از راه اندازی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و افزود: در سال 92 با تشکیل این ستاد یک سری اهداف را دنبال کردیم.

وی افزود: تبیین نقش اقتدار و وحدت، تقویت خودباوری، توجه به فرهنگ غنی دفاع مقدس و بازنگری و معرفی نماد‌ها و الگوهای معنوی دفاع مقدس از مهم‌ترین اهداف دنبال شونده در این ستاد می‌باشند.

عقیلی عنوان کرد: در حوزه سیاسی رویکرد برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس مبتنی بر فرمایشات رهبر در سال حماسه سیاسی و اقتصادی است.

وی افزود: استفاده بهینه از تبلیغات برای سوق دادن مردم به برنامه‌های این ستاد برای ما بسیار مهم است البته نقش اصحاب رسانه در این امر بسیار پر رنگ است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: بهره گیری از تجربیات و وقایع جنگ تحمیلی در ترویج فرهنگ ارزشی و اخلاقی از دیگر سیاست‌های این ستاد به حساب می‌آید.

وی تصریح کرد: ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با تشکیل کمیته‌هایی چهار گانه تحت عنوان کمیته نیروهای مسلح، فرهنگی و هنری، تبلیغات و اطلاع رسانی و ایثارگران برنامه‌های امسال را سازماندهی می‌کند.

عقیلی افزود: در هفته دفاع مقدس 20 برنامه محوری در سطح استان اجرا خواهد شد. همچنین یک هزار برنامه کوچک، متوسط و بزرگ دیگر در سطح استان برگزار خواهیم کرد.

وی در ادامه به مهم‌ترین برنامه‌های محوری در هفته دفاع مقدس در استان اشاره کرد و گفت: رژه نیروهای مسلح در سراسر استان، اجرای صبحگاه مشترک، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی در سراسر استان، نواختن زنگ مقاومت در مدارس در روز اول مهر، دیدار با نماینده ولی فقیه، برگزاری همایش پیشکسوتان 8 سال دفاع مقدس و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا از برنامه‌های در دست اقدام می‌باشند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ادامه داد: در روز 5 مهرماه به مناسبت شکست حصر آبادان به طور ویژه در این شهر رژه نیروهای مسلح انجام می‌شود.

وی افزود: راهپیمایی بزرگ خانوادگی در سراسر استان، برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی وهنری، پوشش برنامه‌های دفاع مقدس با هماهنگی صدا و سیما، برگزاری مراسم معنوی در بارگاه‌های زیارتی، برگزاری اردوهای معنوی راهیان نور و همچنین برگزاری همایش زنان از دیگر برنامه‌های مورد اجرا در این هفته می‌باشند.

عقیلی از رونمایی 13 مستند تلویزیونی سرداران خوزستان خبر داد و گفت: این مستند‌ها در رابطه با 13 شهید محوری خوزستان در دوران جنگ است.

وی افزود: رونمایی از بیش از 15 کتاب حوزه دفاع مقدس از دیگر اقداماتی است که در هفته دفاع مقدس انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در ادامه از برگزاری جشنوار ه منطقه‌ای پایتخت پنجره‌ها در آبادان در ایام دفاع مقدس خبر داد و گفت: با همتی که صورت گرفته قرار است که این جشنواره از حالت منطقه‌ای به بین المللی تبدیل شود.

انتهای پیام/72015/صا40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول