اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان خبر داد

رونمایی از ۱۳ مستند تلویزیونی سرداران شهید خوزستان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، از رونمایی از ۱۳ مستند تلویزیونی سرداران شهید خوزستان خبر داد.

رونمایی از ۱۳ مستند تلویزیونی سرداران شهید خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، جاسم صفات در نشست خبری تشریح برنامه رونمایی از کتاب‌ها و مستندهای دفاع مقدس که ظهر امروز در سالن جلسات اداره کل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس 13 مستند تلویزیونی سرداران شهید خوزستان رونمایی خواهد شد.

وی افزود: زمان هر کدام از این 13 مستند 25 تا 30 دقیقه است که زندگی سرداران شهید شهرهای مختلف خوزستان را به تصویر می‌کشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در ادامه به معرفی سرداران شهید خوزستان که مستند آن‌ها ساخته شد پرداخت و گفت: سردار شهید عزیز الماسی، سردار شهید حبیب‌الله شمایلی، سردار شهید ابوالقاسم ضرغام‌پور و سردار شهید حمید صالح‌نژاد از جمله شهدایی هستند که فیلم مستندی در مورد آن‌ها ساخته شد و در روز دوم مهرماه رونمایی می‌شود.

وی اضافه کرد: مستند زندگی سردار شهید محمود خادم سیدالشهدا، سردار شهید حمید قبادی‌نیا و سردار شهیدمهدی نریمی نیز ساخته شده است و رونمایی خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه به معرفی دیگر شهیدانی که مستند زندگی آن‌ها ساخته شد پرداخت و عنوان کرد: سردار شهید حسن بهمنی، سردار شهید سید احمد موسوی کربلایی و سردار شهید علیرضا جعفر‌زاده از آن جمله هستند.

به گفته وی، مستند هنرمند شهید اکبر دانشی، سردار شهید سید محمد‌نژاد غفاری و هنرمند شهید حمید صادق جولا نیز ساخته شده است.

انتهای پیام/72010/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول