اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کلی‎گویی شائبه ایجاد می‎کند

بهروان: پرسپولیسی‎ها باید مستنداتشان را ارائه کنند/ فحاشی طرفداران پرسپولیس پیگیری می‎شود

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: هر کس ادعایی در خصوص خریده شدن داوران دارد، باید مستنداتش را ارائه کند و اطمینان داشته باشد که این مساله به طور جدی پیگیری می‎‌شود.

بهروان: پرسپولیسی‎ها باید مستنداتشان را ارائه کنند/ فحاشی طرفداران پرسپولیس پیگیری می‎شود

غلامرضا بهروان که برای نظارت بر برگزاری دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال به اصفهان سفر کرده بود،  در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مواردی را که کارشناسان داوری می‎گویند به کمیته داوران انعکاس می‎دهیم و کمیته داوران نیز در مورد اتفاقات داوری‎ها مستقل بوده و باید خودش در زمینه اشتباهات داوری پاسخگو باشد.

وی تصریح کرد: داوری‎ها یک ناظر دارد و تنها کمیته داوران باید پاسخگوی داوری‎ها باشد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که بحث‎هایی از سوی پرسپولیسی‎ها در مورد رد و بدل شدن شماره حساب میان داوران با برخی افراد برای درآوردن نتیجه به سود سپاهان مطرح می‎شود و نظر شما در این مورد چیست افزود: هر فردی که این مسائل را مطرح می‎کند باید مستنداتش را نیز ارائه دهد و اطمینان داشته باشید ما پیگیری می‎کنیم.

*پرسپولیسی‌ها مستندات ارائه کنند

وی با بیان اینکه پرسپولیسی‎ها هر صحبتی در مورد  داوران دارند باید مستنداتشان را نیز ارائه کنند، ادامه داد: ما اطلاعات کوچک را نیز پیگیری کردیم، کلی‎گویی شائبه ایجاد می‎کند و کسی هم اگر ادعایی در خصوص خریده شدن داوران دارد مستنداتش را ارائه دهد اطمینان داشته باشید پیگیری می‎کنیم.

بهروان تاکید کرد: تمام تلاشمان را کرده بودیم تا یک بازی خوب را از دو تیم سپاهان و پرسپولیس شاهد باشیم و در همین خصوص هم برنامه‎ریزی کرده بودیم و انتقادی هم اگر باشد می‎پذیریم.

این مسئول تصریح کرد: کمیته داوران در مورد حواشی داوری ایجاد شده در بازی دو تیم سپاهان و پرسپولیس باید پاسخگو باشد و این واقعیت است نه اینکه پنهان بشوند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا فحاشی‎های طرفداران پرسپولیس در بازی دو تیم سپاهان و پرسپولیس پیگیری می‎شود یا خیر اضافه کرد: به طور صد در صد این اتفاق را پیگیری می‎کنیم و دقایق این فحاشی‎ها را نوشته و گزارش آنرا نیز دادیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال کسر امتیاز از پرسپولیس هم وجود دارد یا خیر تاکید کرد: این مسائل و تنبیه و تشویق تیم‎ها مربوط به کمیته انضباطی است.

*کدام باشگاه برای تماشاگران دوره گذاشته است؟!

بهروان همچنین در پاسخ به این سوال که آیا کسر امتیاز از تیم‎ها کار درستی است یا خیر گفت: کسر امتیاز یکی از راه‎های مقابله با ناهنجاری‎های موجود در فوتبال ایران است اما به عقیده من ما باید فرهنگ سازی کنیم و این تنها به عهده باشگاه نیست، باید دید یک تماشاچی در چه جاهایی آموزش دیده است.

وی ادامه داد: باشگاه‎ها در این قضایا به آن صورت کار فرهنگی انجام نداده‎اند و در این مورد تنها باشگاه‎ها هم دخیل نیستند، مقوله فرهنگ به مدرسه، دانشگاه، محله، خانواده، رسانه  و مسجد باز می‎گردد، بنابراین همه باید این اراده را داشته باشند و همه یک خانواده هستیم و باید کمک کنیم به تماشاگرانی که عصبی می‎شوند و کانون هواداران نیز نباید تنها کارش ساماندهی تماشاگران باشد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: کدام باشگاه برای تماشاگران 4 جلسه کلاس در این راستا گذاشته است که توقع بهبود رفتارها را داشته باشیم.

انتهای پیام/63020/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول