اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین همایش تورگردانان برتر

60 تورگردان برتر کشور مهمان همدان می‌شوند

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی همدان، صنایع ‌دستی و گردشگری همدان گفت: در نخستین همایش تورگردانان برتر 60 تورگردان برتر کشور مهمان همدان می‌شوند.

60 تورگردان برتر کشور مهمان همدان می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رزیتا ناصرالمعمار پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همایش تورگردانان کشور در همدان برگزار می‌شود، افزود: این همایش 11 و 12 مهرماه در پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه 50 تا 60 نفر میهمان این همایش هستند، اظهار کرد: نشست هم‌اندیشی و تبادل نظر، بازدید از جاذبه‌های گردشگری همدان چون غار علیصدر، سایت تاریخی هگمتانه و مجموعه گنجنامه در برنامه تورگردانان برتر کشور گنجانده شده است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی همدان بیان داشت: بازدید از مهمترین و شاخص‌ترین امکانات همدان را برای بازدید تورگردانان برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا تبلیغات مناسبی برای استان صورت گیرد.

وی ادامه داد: در جریان برنامه‌های این هفته، معرفی جاذبه‎های اکوتوریسم و طبیعت‌گردی و معرفی میراث معنوی انجام شده و آیین‌هایی نظیر جشنواره شیره‌پزی در مانیزان ملایر، جشنواره آلو در اسدآباد و جشنواره گردو در تویسرکان برگزار می‌شود.

ناصرالمعمار اضافه کرد: شعار امسال روز جهانی جهانگردی گردشگری، آب و حفاظت از آینده مشترک انتخاب شده است.

وی افزود: هر یک از روزهای هفته گردشگری نیز در کشور با عناوین خاصی نام‌گذاری شده که بر اساس آن در طول این هفته یکصد برنامه متنوع فرهنگی و هنری در سطح استان همدان اجرا می‌شود.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی همدان از اجرای حدود یکصد برنامه در هفته گردشگری خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در همدان و شهرستان‌های این استان با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان برگزار می‌شود.

وی در پایان اضافه کرد: ایجاد شور و نشاط در جامعه و معرفی و شناسایی ظرفیت‌های گردشگری همدان از اهداف هفته جهانگردی به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/89003/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول