اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای کرمان:

درآمد حاصله از فروش آب پایین است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: درآمد حاصله از فروش آب پایین است و برای به دست آوردن آب آشامیدنی سالم و بهداشتی هزینه زیادی می‌شود.

درآمد حاصله از فروش آب پایین است

محمد طاهری در حاشیه سفر به شهرستان بم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با بیان اینکه آب زیر‌ساخت اکثر فعالیت‌های اقتصادی است، اظهار داشت: بسیاری از کارخانه‌ها و همچنین فعالیت‌‌های تولیدی‌ها وابسته به آب هستند.

وی ابراز داشت: درآمد حاصله از فروش آب پایین است و برای به دست آوردن آب آشامیدنی سالم و بهداشتی هزینه زیادی می‌شود که لازم است، مردم مصرف خود را مدیریت کنند.

طاهری تصریح کرد: طرح دراز مدت آبرسانی به بم از سد نسا‌ در حال انجام است و امیدوارم با پیگیری‌های استاندار، نماینده مردم بم و مسئولان استان و شهرستان این طرح به زودی به پایان برسد.

مدیر‌عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با بیان اینکه زلزله پنجم دی‌ماه خسارات زیادی وارد کرد، بیان داشت: بازسازی و اقدامات انجام شده بعد از زلزله بم را در سطح دنیا بلند آوازه کرده است.

وی تصریح کرد: امروز شرق استان از امن‌ترین نقاط استان و کشور است و امیدوارم فردای بم بهتر از امروز باشد.

طاهری گفت: مسئولان کشور و استان خدمات ارزنده‌ای در شهرستان بم ارائه کردند، اما تلاش مردم این دیار نیز قابل تقدیر و ستایش است.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول