اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس آموزش و پرورش منطقه زواره:

2070 دانش‌آموز امسال در زواره تحصل می‌کنند

رئیس آموزش و پرورش منطقه زواره گفت: تعداد کل دانش‌آموزان منطقه زواره در سه دوره ابتدایی، اول دبیرستان و دوره دوم دبیرستان 2070 نفر است.

2070 دانش‌آموز امسال در زواره تحصل می‌کنند

ناصر صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردستان با بیان اینکه تعداد کل دانش‌آموزان منطقه زواره در سه دوره ابتدایی، اول دبیرستان و دوره دوم دبیرستان 2070 نفر است، اظهار کرد: این تعداد دانش‌آموز نسبت به سال گذشته 89 نفر کاهش داشته است.

وی تعداد دانش‌آموزان جدید که مقطع اول ابتدایی را آغاز خواهند کرد را با کاهش 18 نفری 162 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 75 نفر دختر و 64 نفر پسر هستند.

رئیس آموزش و پرورش منطقه زواره با بیان اینکه تعداد کل مدارس آموزش و پرورش منطقه زواره 36 باب مدرسه شامل 6 واحد آموزشی دوره متوسطه، پنج باب مدرسه راهنمایی و 25 واحد آموزشی در دوره ابتدایی است، تصریح کرد: همچنین سه کلاس مخصوص دانش‌آموزان استثنائی و 10 مرکز پیش دبستانی در منطقه زواره وجود دارد که مراکز پیش دبستانی به صورت غیرانتفاعی و با نظارت آموزش و پرورش مشغول خدمت به نونهالان چهار و پنج ساله هستند.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری موضوع کیفیت بخشی آموزشی و پرورشی اولویت نخست است، اضافه کرد: سعی خواهد شد برای رشد ارتقا و کیفیت کار معلمان دوره‌های ضمن خدمت در طول سال پیش‌بینی و اجرا شود.

انتهای پیام/2301/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول