اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شاهرود عنوان کرد

تحصیل بیش از 26 هزار دانش‏‌آموز در 1100 کلاس درس شاهرود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود گفت: در سال تحصیلی جدید، بیش از 26 هزار نفر در یک هزار و 100 کلاس درس و 200 آموزشگاه شاهرود تحصیل می‌کنند.

تحصیل بیش از 26 هزار دانش‏‌آموز در 1100 کلاس درس شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حبیب‌الله میرابوالحسنی ظهر امروز در مراسم هماهنگی آغاز به کار مدارس شاهرود که با حضور مسئولان شهرستان در آموزشگاه دخترانه شاهد دوره اول متوسطه شاهرود برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک بهار علم و دانش به همه دانش‌آموزان، به ارائه گزارشی از دانش‌‏آموزان شاهرود در سال تحصیلی جدید پرداخت.

وی گفت: بیش از 200 آموزشگاه امسال پذیرای حدود 26 هزار و 400 نفر از دانش‌‏آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی در شاهرود هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود افزود: از این تعداد، یک هزار و 931 نفر در دوره پیش‏‌دبستانی، 13 هزار و 621 نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و 723 نفر در دوره اول متوسطه و شش هزار و 125 نفر در دوره دوم متوسطه مشغول به تحصیل هستند.

میرابوالحسنی تصریح کرد: حدود یک هزار و 100 کلاس درس برای تحصیل این دانش‌آموزان آماده شده و پذیرای دانش‌آموزان هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با تأکید بر به‌‏کارگیری همه ظرفیت‌های آموزش و پرورش برای تحصیل دانش‌آموزان گفت: با توجه به کمبود نیروهای رسمی، این کمبود با نیروهای حق‌التدریس جبران شده است.

وی یادآور شد: امسال در آیین بازگشایی مدارس شهرستان شاهرود که به صورت نمادین با همکاری بسیج دانش‌آموزی حوزه کوثر و مدیریت آموزش و پرورش شاهرود در مدرسه دخترانه دوره اول متوسطه شاهد برگزار شد، علاوه بر سخنرانی مسئولان، گروه سرود واحد بسیج آموزشگاه به اجرای برنامه پرداخت و دکلمه‌ای در وصف شهید و شهادت نیز قرائت شد.

انتهای پیام/2249/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول