اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط‌ عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد خبر داد

توزیع 16 هزار جلد دفتر مشق دانش‌آموزی با موضوع وقف در یزد

مسئول روابط‌ عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از توزیع 16 هزار جلد دفتر مشق دانش‌آموزی با موضوع وقف در یزد از ابتدای مهر ماه خبر داد.

توزیع 16 هزار جلد دفتر مشق دانش‌آموزی با موضوع وقف در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، محمد صادقیان اظهار داشت: در راستای ترویج بیش از پیش فرهنگ وقف برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها و نهادینه کردن این سنت حسنه در اقشار مختلف به ویژه نوجوانان، دفاتر مشق دانش‌آموزی با موضوع وقف طراحی و تولید شده که با حضور مبلغان متخصص در امر کودک و نوجوان در مدارس توزیع خواهد شد.

وی افزود: این برنامه که با استقبال مسئولان و مربیان مدارس، اولیا و مربیان و دانش‌آموزان همراه بود در مدارس دخترانه ام‌البنین، مدرسه پسرانه شهید رمضانی، مجتمع دخترانه و پسرانه حضرت سیدالشهدا واقع در خیابان چمران، مدرسه پسرانه شهید ابوترابی بخش زارچ، دبستان دخترانه شهید عامل هوشمند زارچ، مجتمع آموزشی دخترانه سید الشهدا (ع) پاسداران، دبستان دخترانه فاطمیه (پاپلی) و مجتمع آموزشی دخترانه و پسرانه خالقیه در شهر یزد انجام شد.

مسئول روابط‌ عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد بیان کرد: نظیر این برنامه در مدارس شهرستان‌های تابعه نیز تدارک دیده شده که در حال انجام است.

صادقیان اظهار امیدواری کرد: این برنامه آغازی برای ترویج این سنت حسنه در بین دانش‌آموزان کودک و نوجوان باشد.

انتهای پیام/2464/ذ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول