اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) اهواز خبر داد

راه‌اندازی ساختمان آموزشی حوزه علمیه امام صادق(ع) اهواز در سال آینده

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) اهواز از راه‌اندازی ساختمان آموزشی و اداری این حوزه علمیه در سال آینده تحصیلی خبر داد.

راه‌اندازی ساختمان آموزشی حوزه علمیه امام صادق(ع) اهواز در سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالصادق هردان در نشست خبری که بعد از ظهر امروز در حوزه علمیه امام صادق (ع) اهواز برگزار شد اظهار کرد: ساختمان آموزشی و اداری حوزه علمیه امام صادق (ع) اهواز در سال تحصیلی آینده راه‌اندازی می‌شود.

وی در ادامه به بیان برخی از خصوصیات فیزیکی ساختمان آموزشی و اداری حوزه علمیه امام صادق (ع) اهواز پرداخت و گفت: این ساختمان در زیربنایی به مساحت یک هزار و 200 متر ساخته خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) اهواز بیان کرد: ساختمان آموزشی و اداری این حوزه، در شش طبقه روبه روی ساختمان فعلی و در کنار مسجد حضرت امام زین العابدین (ع) واقع در خیابان شهید علی عسکر بختیاری کوی ابوذر (خیابان 10 حصیرآباد) در حال ساخت است.

وی تصریح کرد: این ساختمان دارای 16 مدرس، دفتر مدیریت، ساختمان اداری و یک سالن اجتماعات است.

این روحانی اهوازی اظهار امیدواری کرد که ساختمان آموزشی و اداری حوزه علمیه امام صادق (ع) اهواز در تابستان سال آینده به بهره‌برداری برسد.

استاد حوزه علمیه اهواز عنوان کرد: امیدواریم ساختمان جدید حوزه علمیه تا ابتدای مهرماه 93 به ما تحویل داده شود تا سال آینده کلاس‌های حوزه را در آن برگزار کنیم.

وی در ادامه به راه‌اندازی حوزه علمیه خواهران اشاره کرد و گفت: این حوزه در هفته گذشته با حضور آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) اهواز در ادامه به برگزاری کلاس‌های اخلاق در این حوزه علمیه خبر داد و گفت: این دروس با حضور حضرت آیت‌الله سید طیب موسوی از علمای بزرگ خوزستان و موسس حوزه علمیه در روزهای چهارشنبه هر هفته برگزار می‌شد که برای سال تحصیلی جدید نیز برنامه ریزی‌های لازم در این رابطه انجام شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته از حضور اساتید برجسته حوزه علمیه قم که به استان خوزستان می‌آمدند برای درس اخلاق استفاده کرده‌ایم.

انتهای پیام/72010/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول